desillies schreef:,ik struikel niet over mijn tong maar over mijn vingers hahahahahhahahahahaaa
Ze blijven lekker die lange vingers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:,ik struikel niet over mijn tong maar over mijn vingers hahahahahhahahahahaaa

tinkerLuna schreef:Ik heb net eventjes naar de weersverwachtingen voor zaterdag gekeken.
Roompot recreatie zegt op zijn site:
Kans op zon 20%, tempratuur overdag 3/6 graden, tempratuur 's nachts -1/+1 graad, kans op regen 20%, windrichting ZO 2bft.
Meteo Zeeland zegt:
Zonuren 2, kans op neerslag 20%, minimum tempratuur 0 graden, maximum tempratuur 6 graden, windrichting ZO kracht 2.
Het ziet er dus naar uit dat het vrij droog en windstil weer zal worden, maar wel kkkkoud.
ik
hihi jamer dat linda niet
Maar het gaat vast heel leuk worden
vind ik ..
) , maar houd het plekje nog maar wel even voor me vrij Lien...
het was wel heel erg rot weer vadaag met hadgel en regen
ik heb wel heeeeeel veel zin al is het koud.
bah zeg..
jacky2 schreef:Het weer ziet er goed uit voor morgen,dus allemaal veel plezier !![]()
En natuurlijk niet vergeten,de foto's !
Leonoor schreef:jacky2 schreef:Het weer ziet er goed uit voor morgen,dus allemaal veel plezier !![]()
En natuurlijk niet vergeten,de foto's !
moet ik me wel even iets beter voelen dan vanochtend zeg, anders donder ik bij de eerste de beste stap van Baggio af
Cayusejuhh schreef:Leonoor schreef:moet ik me wel even iets beter voelen dan vanochtend zeg, anders donder ik bij de eerste de beste stap van Baggio af
Last van een griepje Leo?
Riannetje02 schreef:Oeh beterschap..! hopen dat het morgen wat beter word!
ik zit morgen overal en nergens te kolven