Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(of al die andere keren heb ik het niet gezien
) Wees maar gerust mensen deze persoon is niet meer actief op dit gebied......maar echter wel in de bouw wereld, dus kijk uit...haaa 
RUBYWHITE schreef:@ Sammy In welk opzicht? Dan moet ik special d dus niet nemen, voor mijn merrie wil ik dus een schuiner schouder en ruimer voorbeen. United lijkt mij hier wel aan te voldoen, maar dan zit ik weer met vos-gen....
) een "echt" papiertje aanvragen en vervolgens de paarden daarmee verkopen...
agerrits schreef:ruby; zeker,vroeger ging dat nog makkelijker, wat was ik een keer (toen 17 jr ofzo) pist op mijn Pa toen die een stamboek op een d-pony drukte ...je raad het al....dat papier hoorde er niet bij...Gelukkig heeft die dat maar 1x gedaan(of al die andere keren heb ik het niet gezien
) Wees maar gerust mensen deze persoon is niet meer actief op dit gebied......maar echter wel in de bouw wereld, dus kijk uit...haaa
Wat betreft de invoeringen van de chip en paspoort is het een stuk beter.

agerrits schreef:what's colour, is dat er niet één van de veiling in tolbert?
Heeft de hengst al nakomelingen lopen?
jou'n merrie heeft samber in de 2de generatie, wat betreft bloedlijn zou ik dan eerder gaan voor een hengst die samber in de tweede generatie heeft zitten, hellaas is mijn samber x eusebio (zeoliet x nimmerdor) nog te jong om de fokkerij te dienen. Is CCS een hengst die je in overweging neemt voor je pedro merrie?

liannes schreef:eehhh..........waarom geen bonte,
beetje onzin toch....

liannes schreef:ja, maar waarom niet, vind het echt klasseonzin,

liannes schreef:eehhh..........waarom geen bonte,
beetje onzin toch....

beantsje schreef:Nou mijn Aileentje is weliswaar bont maar natuurlijk geen Samber![]()
Wel heb ik in mijn jonge jaren eens op de echte Samber (himself) gezeten....wauw...
En ondanks dat het een hengst was, was het een echt schatje in de omgang!

RUBYWHITE schreef:beantsje schreef:Nou mijn Aileentje is weliswaar bont maar natuurlijk geen Samber![]()
Wel heb ik in mijn jonge jaren eens op de echte Samber (himself) gezeten....wauw...
En ondanks dat het een hengst was, was het een echt schatje in de omgang!
jou bontje is een tinker