Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aisa schreef:jep. of eerst 2000 inzetten , alles is stil,dan doet iemand een bod van 1500 en
hopsa ,hij vliegt ineens wel over de 2000 heen!
aisa schreef:ik vind het eeder de zaak proberen te vern....
.
aisa schreef:ik vind het eeder de zaak proberen te vern....
Maar goed daar zijn ze in al die jaren,nu toch wel achter ben ik bang.
Had je mark en ad trouwens zien lopen,het was net geschoten wild, zo van hou me niet aan ,spreek me niet aan ,want ik weet het nu ook niet meer!!
Maar goed ,heb nu zat mijn mening gegeven,kan er niks aan doen,ik kan het niet laten.
Maar echt nu stop ik,anders slaap ik vanacht nog slecht ook,en dat is het me niet waard.

Dees schreef:begin het vermoeden te krijgen dat aisa niet 'slechts' een toeschouwer is in deze...
anyhow: vorig jaar waren de berichten over de kwaliteit van het paardenmateriaal ook al niet erg positief.
Merkwaardig; dit was toch ook ooit wel een stal van naam?Ook best jammer voor die mensen dat de verkoop van hun bedrijf (inventaris zijnde paarden) niet best is verkocht...
lachmar schreef:En ik denk dat ze te lang in de zelfde bloedlijn door zijn blijven fokken.
aisa schreef:jihaaaa!!!
En ik pak ze waar ik ze pakken kan,dat iedereen hem in zijn str.. gaar laat koken!!(sorry,sorry,zal het nu echt niet meer doen!
Weltrusten
adnil35 schreef:Stravinsky staat op wacht, Variant is nou ook niet gelijk de super vererver, voor het fokken is zij dus niet echt interessant.Nr.4 2 jr Wynia STV Schimmel Merrie Stravinsky x Variant 1900 geboden niet verkocht
Wat was dit voor merrie. Werkelijk zo'n laag niveau?
adnil35 schreef:Nr.4 2 jr Wynia STV Schimmel Merrie Stravinsky x Variant 1900 geboden niet verkocht
Wat was dit voor merrie. Werkelijk zo'n laag niveau?
Mireille1970 schreef:Tja... ze hebben het niet zo heel goed gedaan... en een NL gezegde is dan:
EIGEN SCHULD, DIKKE BULT
ceasario schreef:Mireille1970 schreef:Tja... ze hebben het niet zo heel goed gedaan... en een NL gezegde is dan:
EIGEN SCHULD, DIKKE BULT
Wat hebben ze dan verkeerd gedaan?
Moet je in de gehele agrarische sector kijken en ook in andere takken van het eigen bedrijfsleden.
Ouders bouwen een tent op en die ku...jong breken het af.
meisje333 schreef:Ik dacht dat ik op een eerdere veilinglijst ook Identiek STV had zien staan, maar die is uiteindelijk niet geveild zie ik op het lijstje.
Weet iemand wat daar mee is gebeurd?
Jan_VT schreef:meisje333 schreef:Ik dacht dat ik op een eerdere veilinglijst ook Identiek STV had zien staan, maar die is uiteindelijk niet geveild zie ik op het lijstje.
Weet iemand wat daar mee is gebeurd?
Ik dacht dat Identiek reeds vorig jaar is geveild. Als fokmerrie! Oudere merrie Lachen
Mireille1970 schreef:JanVT wat is jouw ZIP er voor één? (SORRY even offtopic) ... heb jij niet vaker geadverteerd dat je op zoek was naar Contango merries?