Citaat:Ik zei het begint bij de Z2, daar elk paard t/m Z2 kan lopen en dat er daarna een gat valt...
Wil je dit dan even quoten, want ik ben dat echt niet tegen gekomen in je eerder posts. Zal vast wel niet goed lezen...
Citaat:Deze quote was omdat iedereen aan bleef halen dat zij met de buitenlandse paarden stukken beter af waren en dat het KWPN stamboek niet deugde...
In reactie op jou: "dan ga je maar naar een ander stamboek", heb ik gezegd dat iedereen dat dan ook maar moet gaat doen als je bij het kwpn pas vanaf de Z2 begint en dus de basis meetelt. De basis zoekt dan idd z'n heil bij een ander stamboek. Dus Myrdal quote dit geheel juist, aangezien jij begon met dat ze dan maar bij een ander stamboek moeten gaan vissen. Waarop ik voortbeduurde...
Eerst verdraai je mijn woorden, en nu ga je ook nog zeggen dat jouw hele voorgaande tekst (en deze hele discussie) geheel anders bedoeld was. Kan mij toch heugen dat ik zeker wel 3x iets getypt hebt over de basis en dat daar de toekomst uit voortvloeit, echter was die bij jou niet van toepassing omdat het pas bij de Z2 begint.
Excuseme schreef:Personen die de tijd hebben om op zo'n kulforum meer dan 9 berichten gemiddeld per dag achter te laten, kunnen nauwelijks echte vakmensen zijn en serieus genomen worden. Dat soort mensen heeft namelijk wel iets beters te doen.
Dat ligt eraan hoe snel je kan typen, wat de inhoud is van die berichten, en in welke tijdspanne je dit typt. En als je dit zo'n kulforum vindt waarom 'verdoe' jij je tijd hier dan?

_/-o_
...