Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Ik hou gewoon niet van het type wat hij meegeeft, het is mij te 'ordinair'.
Wat bedoel je daar precies mee? holly schreef:
Haha dat is een uitspraak die ik nog nooit gehoord hebWat bedoel je daar precies mee?

Hermesdeux schreef:* Heeft niet hele topic gelezen, excuus voor dubbele reacties
Waarom ga je niet eens kijken naar Stravinsky? Mooie hengst vind ik persoonlijk en een kennis heeft er nu een grote jaarling van staan (1.60), langgelijnd en goed van karakter. Pit zit er in want Stravinsky is xx dus volbloed naar mijn weten...

Sjuimpje schreef:Nooit van een ordinair type gehoord? Of een ordinaire manier van bewegen.
Neem het type van Roumanda, dat is een type wat Rubiquil veel doorfokt en wat mij niet aanstaat. Het platte, klassieke kruis, het korte voorbeen, dat zijn kenmerken welke voor mij een paard ordinair maken.
Odie, waarom voel jij je zo aangevallen?
Ik vind Rubiquil niet fijn doorfokken, dat is toch mijn goed recht?
Jij hoeft het er niet mee eens te zijn, ik leg je niets op.
Patjelisa,
probeer de aankomende weken gewoon wat nakomelingen van Rubiquil te bekijken en kijk of die je aanstaan. Zo ja, ga ervoor.
Je kan het nooit iedereen naar het zin maken
Hermesdeux schreef:* Heeft niet hele topic gelezen, excuus voor dubbele reacties
Waarom ga je niet eens kijken naar Stravinsky? Mooie hengst vind ik persoonlijk en een kennis heeft er nu een grote jaarling van staan (1.60), langgelijnd en goed van karakter. Pit zit er in want Stravinsky is xx dus volbloed naar mijn weten...
Hermesdeux schreef:Klopt, ik wist dat die op wacht stond. Maar ik vind die nakomelingen die ik zie erg beloftevol...
Hermesdeux schreef:Klopt, ik wist dat die op wacht stond. Maar ik vind die nakomelingen die ik zie erg beloftevol...
Wouter24 schreef:Hermesdeux schreef:Klopt, ik wist dat die op wacht stond. Maar ik vind die nakomelingen die ik zie erg beloftevol...
Alleen dat fundament he?![]()

)Wouter24 schreef:holly schreef:
Haha dat is een uitspraak die ik nog nooit gehoord hebWat bedoel je daar precies mee?
Op de 1e Bez. geweest in november? dan weet je precies wat Sjuim bedoeld