fedinand schreef:
Nee hoor,vorig jaar was Norway er iig en ik geloof ook Patser
Geloof niet dat die nog dekken of laat staan dat ze dat überhaupt kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fedinand schreef:
Nee hoor,vorig jaar was Norway er iig en ik geloof ook Patser
petraaken schreef:Oké dames en heren kunnen we het terug over de hengsten zelf hebben aub.
zal mijn vraag nog eens herhalen.
Weet iemand waarom MONTENDER er niet was?
CGJ12 schreef:petraaken schreef:Oké dames en heren kunnen we het terug over de hengsten zelf hebben aub.
zal mijn vraag nog eens herhalen.
Weet iemand waarom MONTENDER er niet was?
Jazeker.
Visschedijk weet dat.........

pukpaleis schreef:INSIDE INFORMATION: MONTENDER WAS VOOR 3 MILJOEN EURI"S VERKOCHT NAAR ZANGERSHEIDE, MAAR DAT GING NIET DOOR
KAN JE HET GEHEIM WEL VERKLAPPEN:
MONTENDER IS NIET GOED OP TE FOTO"S }:0
TOTDAT HET TEGENDEEL IS BEWEZEN

Lida schreef:Beste Orame,
Reageer niet op die mensen die de zon niet kunnen zien schijnen, en niet het begrip van opzet hebben van grote bedrijven, zonde van je energie.
Heel hartelijk gefeliciteerd en je ziet het hij is echt simply the best.
Sjuimpje schreef:Zolang zeer gewaardeerde juryleden Lingh en Grib nog steeds bovenaan zetten maak ik mij niet zo druk om wat jij daarvan vindt Aimee
arie53 schreef:Als jij op je 65ste nog zo loopt als Ferro nu ,ben je goed bewaard gebleven ,![]()
arie53 schreef:pukpaleis schreef:INSIDE INFORMATION: MONTENDER WAS VOOR 3 MILJOEN EURI"S VERKOCHT NAAR ZANGERSHEIDE, MAAR DAT GING NIET DOOR
Hebben ze op Zangersheide andere foto's; bij het K.W.P.N. was hij wel goed !!!
pukpaleis schreef:INSIDE INFORMATION: MONTENDER WAS VOOR 3 MILJOEN EURI"S VERKOCHT NAAR ZANGERSHEIDE, MAAR DAT GING NIET DOOR
Sjuimpje schreef:Ik ben verre van rad en ik denk niet dat ik dat ooit helemaal ga worden ook,
wat mij betreft kun je mij nu best al vergelijken met Ferro hoor }>
Sjuimpje schreef:Misschien had ie lange tenen en daardoor slecht uit de voeten.Of wil je zeggen dat jij die paar pogingen tot een normale draf niet hebt gezien?
Sjuimpje schreef:Mijn fysieke toestand is wel degelijk vergelijkbaar, Ferro was ook niet rad.
ART_UMA schreef:Je moet het een beetje door een roze bril zien, wordt het een stuk beter van.