[Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:01

Hemel zeg wat een gedoe omdat Anna een ban heeft gekregen. Het modteam zal wel zijn redenen hebben.

Laat ons eens over andere zaken discussiëren die wel met paarden heeft te maken. Lachen

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:07

Sundancer schreef:
En mensen die zwart worden gemaakt door een Moderator mag wel Joost? Scheve mond

Zo gaan mensen toch ook niet met elkaar om?

Nee, mag ook niet. Ik zie deze ban dus helemaal niet als zwartmaakaktie, maar blijkbaar is dat dus niet zo duidelijk.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:12

Nee Joost, nu niet, in het verleden heeft een Moderator van bokt een gebruiker zwart gemaakt. Daar is nooit een antwoord verder opgekomen, en ze is nog steeds moderator....? Scheve mond

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:14

Ja hier begint mij ook iets te dagen. Dit ligt al maanden bij Sterre in behandeling

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:19

Volgens mij is er een schrijffoutje in het nieuwe forum gemaakt: moet het niet zijn www.knokt.nl ????? Haha! zonder regels gaat het daar uit eindelijk toch op uit draaien.

Jongens wat een gedoe allemaal zeg.......de beheerders bepalen de wetten hier "take it or leave it". Als het je niet bevalt snel een andere hobby zoeken maar ga niet oeverloos lang door zaniken en steeds opnieuw de discussie op een flauwe wijze nieuw leven inblazen. Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, lik je wonden en ga door met je leven......

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:19

jaantsje schreef:
Wie bepaalt wat wel en niet mag, is dat degene waar het tegen gezegt wordt of degene die het leest en achter de rug om op tem drukt.

Kan in de handleiding niet vinden hoe dit precies gaat.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:30

Ik vraag om een slotje.....deze discussie leidt nergens meer toe.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:30

Volgens mij gaat dit allang niet meer over de ban van Anna42, maar meer over het beleid. Hoort thuis op FZ en een flinke split is duidelijk op zijn plaats.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:56

pegassa schreef:
Volgens mij is er een schrijffoutje in het nieuwe forum gemaakt: moet het niet zijn www.knokt.nl ????? Haha! zonder regels gaat het daar uit eindelijk toch op uit draaien.

Jongens wat een gedoe allemaal zeg.......de beheerders bepalen de wetten hier "take it or leave it". Als het je niet bevalt snel een andere hobby zoeken maar ga niet oeverloos lang door zaniken en steeds opnieuw de discussie op een flauwe wijze nieuw leven inblazen. Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, lik je wonden en ga door met je leven......

Ja wat een dolle arabier te weeg kan brengen.
Daar ging het over.

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:01

Citaat:
Ik heb ooit nog eens het genoegen gehad enige tijd bij de bedoeienen te mogen doorbrengen. Als deze oude sjeik de onzin zou horen die jij hier over hengstveulens uitkraamt, zou hij je vermoedelijk ter plekke laten stenigen. Niet dat ik daar voor ben, maar een paar stenen zouden je wellicht helpen om eens na te denken wat een normaal karakter voor een hengstveulen hoort te zijn.
Dat stenigen is overigens heel normaal in die culturen. Ik snap nu pas waartoe het dient.

Citaat:
Nog lievere Pegassa,

Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:02

pegassa schreef:
Ik vraag om een slotje.....deze discussie leidt nergens meer toe.

Meestal wordt er om een slotje gevraagd als men geen argumenten meer heeft. Slotjes worden in dit soort discussies vaak gezet omdat men geen argumenten meer wil horen, bang voor goede en doordachte tegenargumenten wellicht?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 15:07

Tegenargumenten die steek houden en die we nog niet gehoord hebben zouden wel welkom zijn Lachen

Het topic is echter idd weer vervallen in het ophalen van (erg oude en inmiddels ook half ontbonden) ouwe koeien en weer dezelfde argumenten als altijd. Wat mij betreft mag dit topic rustig afzakken naar pagina 2 en verder Lachen

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:08

Ja komt omdat die oude koeien nog steeds wachten om eruit gehaald te worden. Men dreigt al snel met een slotje als men onder vuur ligt.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:12

BartVB schreef:
Tegenargumenten die steek houden en die we nog niet gehoord hebben zouden wel welkom zijn Lachen

Kan niet ,zijn gebanned.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:20

Alane schreef:
of voor gek versleten in het openbaar...
over gesproken wordt zonder dat de betreffende persoon een weerwoord kan geven?
de hand boven het hoofd wordt gehouden omdat het zo sneu is dat iemand anders een (tijdelijke) ban krijgt?

ik vind het nogal wat... en dan de vrijheid om een mening te geven om er een poos later mee om de oren te worden geslagen...
Is wel vervelnd dat je op een forum komt denkt je kennis te kunnen delen wat bij te leren een stukje ontspanning maar tevens op je tenen moet lopen, ieder getypt woord geheel moet ontleden incl. alle betekenissen die dikke vandale eraan geeft omdat je anders gelijk je bericht wordt verwijderd, je een boze peebee krijgt enz... terwijl er dus personen zijn die wel van alles mogen uitkramen en men dat dan maar met een korreltje zout moet nemen.... en niet te vergeten een gehele zin eerst te ontleden, dan te voorzien van een hele berg kaaskopjes en dan maar hopen dat niemand daarin per ongeluk met een hoop fantasie toch een gemene ondertoon kan vinden....

Ik begrijp precies wat je bedoelt, eigenlijk zou ik nog heel veel willen leren m.n. op F&A, maar na een paar maal mijn neus te hebben gestoten...kijk ik nu wel meer uit...en ik heb ook geen zin om op mijn tenen te lopen!
Zelf heb ik ook meegemaakt dat een topic, welke ik met alle goede en eerlijke bedoelingen van dien, gestart was deze ook op slot werd gegooid...ik vind dat een frustrerende ervaring....ik baal(de) daar echt van....
Wel erg jammer....het HAD zo leerzaam kunnen zijn....

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:22

ceasario schreef:
Kan niet ,zijn gebanned.

d'as WAAR! Bloos!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:28

joshua schreef:
Ja komt omdat die oude koeien nog steeds wachten om eruit gehaald te worden. Men dreigt al snel met een slotje als men onder vuur ligt.

Vreemd wist niet dát IK ineens onder vuur lag??? Mijn leven wordt echt gevaarlijk nu Tong uitsteken Aan de ene kant bukken voor losvliegende stenen en aan de andere kant onder vuur genomen te worden. Tijd voor een bodygard denk ik zo........zal mijn levensgevaarlijke en doorgefokte Arabische hengst maar gaan inschakelen.....die weet wel raad met gevaarlijke situaties.....hard wegrennen namelijk.. (ohnee, was geen vluchtdier toch? Maar dát is wéér een andere discussie)!!

Beste mensen, ik houd het in iedergeval voor gezien, het was me een waar genoegen zoveel ophef te mogen mee maken...... Dat jullie allemaal méér plezier aan de paarden mogen beleven dan aan jullie medebokkers .
Laatst bijgewerkt door pegassa op 19-10-04 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:30

Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 15:30

Zo lang je de andere gebruikers op Bokt blijt respecteren en niet onnodig persoonlijke zaken bij haalt dan hoef je helemaal niet op je tenen te lopen. Natuurlijk zal het nog enorm vaak voorkomen dat men elkaar niet begrijp of iig verkeerd begrijpt. Dat heb je nu eenmaal met die geschreven media. Zolang je in iedergeval een poging doet om je mening op een respectvolle manier over te brengen is er helemaal niets aan de hand, als je dan ook nog bereid bent om ontstane communicatie stoornissen op te helderen dan is het al helemaal prachtig.

Op je tenen lopen is dus wat mij betreft helemaal niet nodig, het enige dat we vragen is dat iedereen een beetje rekening met elkaar houdt (zowel zenders als ontvanger!) en dat men wat respect voor elkaar, elkaars mening en elkaars fokproducten heeft.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:33

pegassa schreef:
Vreemd wist niet dát IK ineens onder vuur lag??? Mijn leven wordt echt gevaarlijk nu Tong uitsteken Aan de ene kant bukken voor losvliegende stenen en aan de andere kant onder vuur genomen te worden. Tijd voor een bodygard denk ik zo........zal mijn levensgevaarlijke en doorgefokte Arabische hengst maar gaan inschakelen.....die weet wel raad met gevaarlijke situaties.....hard wegrennen namelijk.. (ohnee, was geen vluchtdier toch? Maar dát is wéér een andere discussie)!!

Beste mensen, ik houd het in iedergeval voor gezien, het was me een waar genoegen zoveel ophef te mogen mee maken...... Dat jullie allemaal méér plezier aan de paarden mogen beleven dan aan jullie medebokkers .

Sloeg dus niet op jou. Maar heb wel ontdekt dat je je snel aangesproken voelt Ach gut

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:42

BartVB schreef:
Zo lang je de andere gebruikers op Bokt blijt respecteren en niet onnodig persoonlijke zaken bij haalt dan hoef je helemaal niet op je tenen te lopen. Natuurlijk zal het nog enorm vaak voorkomen dat men elkaar niet begrijp of iig verkeerd begrijpt. Dat heb je nu eenmaal met die geschreven media. Zolang je in iedergeval een poging doet om je mening op een respectvolle manier over te brengen is er helemaal niets aan de hand, als je dan ook nog bereid bent om ontstane communicatie stoornissen op te helderen dan is het al helemaal prachtig.

Op je tenen lopen is dus wat mij betreft helemaal niet nodig, het enige dat we vragen is dat iedereen een beetje rekening met elkaar houdt (zowel zenders als ontvanger!) en dat men wat respect voor elkaar, elkaars mening en elkaars fokproducten heeft.

Dat zeg je wel zo mooi Bart, maar "dat op je tenen lopen"...is wel een gevolg van....
Niet iedereen zal op zijn tenen gaan lopen, iemand die altijd recht voor zijn raap is zal er geen of minder moeite mee hebben, maar niet iedereen zit zo in elkaar, sommigen trekken zich dan juist terug! (is overigens ook een eigen keuze!)

Ik vind het in ider geval echt heel "frusty" als een topic op slot gaat, terwijl je nog met een discussie bezig bent, en zeker als dat slotje door anderen wordt veroorzaakt...ik heb/had regelmatig de indruk dat sommige bokkers het er omdoen (in hun taalgebruik) om er JUIST een slotje op te krijgen....en m.i. is dat wel vaak willekeur van de moderator of er wel of niet een slotje geplaatst wordt...., er worden regelmatig slotjes geplaatst terwijl er niet gescholden of wat wordt....(maar goed deze discussie is al zo vaak gevoerd...dus laat maar!)

Zoals ik in elkaar zit, kijk ik wel uit om weer eens iets neer te zetten op F&A, zonder eerst diep nagedacht te hebben wat dit weer voor een slotje of commotie kan veroorzaken...en dit kan volgens mij nooit de bedoeling van een BOKT zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:53

BartVB schreef:

Plus even van te voren rustig overdenken wat je gaat zeggen om je punt duidelijk te maken, dan hoeft men ook niet op de man te spelen .

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:11

petraaken schreef:
Hemel zeg wat een gedoe omdat Anna een ban heeft gekregen. Het modteam zal wel zijn redenen hebben.

Laat ons eens over andere zaken discussiëren die wel met paarden heeft te maken. Lachen

Daar hebben we nou net Anna voor nodig

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:16

Overigens lijkt het me wel handig de kant van Anna eens te belichten.

Ik sprak hem en hij meldde mij dat hij zelden een dergelijk kinderachtig gedrag gezien had. Overigens had hij van Joost slechts een keer een waarschuwing gehad en dat was over het duimzuigen van Sarabande. Kon hij ook niet waarderen. Vervolgens had hij hem erop gewezen dat deze mevrouw kennelijk wel uitspraken mag doen als: allemaal leugens, fantasie verhalen, derderangs stamboekjes etc. Zijn reactie was: daar krijgt zij ook waarschuwingen voor. Hij had hem toen verteld dat hij er helemaal geen behoefte aan had dat hij haar corrigeert. Maar dat ze dan af en toe wel een reactie kan terug verwachten en dan is ze weer een poosje rustig.

Merkwaardig vond Anna ook dat men zonder blikken of blozen een veulen mag schoppen en voor zijn kop stompen en dat op Bokt zetten. Want deze veulens hebben kennelijk een gedrag dat niets met het gedrag van een paard te doen heeft. Bijten, slaan, schoppen en je zelfs aanvallen. Wat voor paarden fokken wij nog, riep Anna vertwijfeld.

Dat van die stenen was zuiver symbolisch en humoritisch bedoeld. Maar een veulen aftuigen, daar had niemand meer moeite mee.

Tot zover Anna.

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:30

LuvdaTossa schreef:
Kom allemaal op www.fokt.nl .... *LOL*

(Niet voor mensen die het TROS gevoel opzoeken..)

waar slaat dat nu weer op.

Als die mensen ook iets willen leren zijn ze toch welkom?