Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
. De laatste dag was 10 april. Als ze drachtig is dan zou haar uitgerekende datum 16 maart 2027 zijn. Even op het wachtbankje dus! 

Djorf_6 schreef:Wij hadden plannen om eindelijk ons eerste veulentje te gaan fokken. Hengst uitgekozen en hengstigheid van de merrie al aan heht volgen. Nog in afwachting van 1 gezindheidstest van de merrie en dan zouden we gaan beginnen.
Onze hooiboer vertelde dat de hooiprijzen deze zomer weer zullen gaan stijgen met de hoge benzinekosten. De paardenmarkt loopt niet zo lekker. We waren van plam het veulen zelf te houden, maar wat als we het zelf niet meer kunnen betalen en we krijgen het niet verkocht?
Helaas voor dit jaar besloten haar dus nog niet te laten dekken. Maken jullie andere keuzes ten opzichte van het dekken door de onzekere situatie?
Ik volg dit topic in ieder geval weer mee (in stilte)
Silly1972 schreef:Geen idee Muronia, daar heeft ze het niet over gehad.
De hengstenhouder zei wel dat de baarmoeder nog zachter kon.
Maar aangezien ik vandaag aan mijn hand geopereerd wordt en ik geen hulp heb om vast te houden (ze is niet heel makkelijk) heb ik besloten om morgen Rosie niet te scannen, maar ik maar gewoon op 18 dagen.
Dus ik beschouw dit als een verloren hengstigheid, maar wie weet heeft het wel gepakt.
We zijn nog vroeg genoeg.
Ik gok bewust warmbloed bont, op goed karakter, met goede beweging.
Niet voor de subtop markt, maar waar de meeste mensen goed mee overweg kan.
Ik ben zelf dol op bont en ze komen steeds meer in trek.