Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blue_Eyes schreef:Dank jullie wel allemaal! Ze houden ons goed bezig, zowel Vicky en het veulentje als mijn Ford Mick die nu met een peesblessure staat. Dat is echt op stal komen, bietenplulp maken, stallen uitmesten, Vicky checken en haar slobber geven, Mick zijn pulp geven en zijn been koelen. En dat twee keer per dag naast het werk en alles.We hadden er niet helemaal mee gerekend toen we ze volpension zetten, maar soms is het zo.
Wat betreft Vicky weinig nieuws. Uiertje vult nog iets verder op, bekken verweekt nog iets meer, maar verder weinig bijzonders.
tienus63 schreef:Zit vooral niet aan het uier.
Het voegt niets toe, alleen maar kans dat de beste biest weg gaat lekken.
Ik snap die grillen van ph waarden testen niet.
Ze heeft een onkant uier, maar dat hoeft zeer zeker niet te betekenen dat ze onvoldoende melk zal hebben.
Er zijn genoeg merries die om wat voor reden dan ook maar met 1 helft melk geven.
Kabayo schreef:Ik zou nooit een doof paard willen fokken. Ik vind dat persoonlijk best wel een groot defect. Ik snap ook niet dat mensen dit bewust doen‘hij weet niet beter’ ik een beetje… tsja. Als je dag in dag uit met pijn leeft weet je ook niet beter, maar of het fijn is?
Kabayo schreef:Dat het gewoon goedgepraat wordt.. alleen om het ‘mooie uiterlijk’, zon brede bles. Schokkend
Ts ik vind het zo spannend!! Veranderd ze al wat of blijft het wat gelijk?
pien_2010 schreef:Kabayo schreef:Dat het gewoon goedgepraat wordt.. alleen om het ‘mooie uiterlijk’, zon brede bles. Schokkend
Ts ik vind het zo spannend!! Veranderd ze al wat of blijft het wat gelijk?
wie praten het goed Kabayo?
Volgens mij zijn we allemaal geschokt en afkeurend over dit onverantwoordelijke risico dat de vorige eigenaar heeft genomen inclusief de TS.