Maanlicht oh wat jammer dat jou kleintje nog zo bang is voor paarden. Nora had dat ook even hoor, maar dat kwam vooral omdat zilver dacht dat die vingertjes snoepjes waren
Arm kind
Haha1995 oh wat lief om te horen. Dankje, ben erg trots op dit exemplaar haha! Ze is een erg makkelijk kind, dat scheelt ook. Ik heb ook niet veel met kinderen van anderen hoor (mag je dat zeggen?
)
Friesfanaat welkom! Leuk dat je volgt. Jij als Friezen fan die Minthe leuk vind, dat wordt een bonte fokken
nee zonder gekheid, Minthe heeft zeker leuke kwaliteiten. Ik vind haar zelf te groot (en nogsteeds te zwart) maar behalve dat is echt fantastisch. Qua karakter ook
Welke hengst heeft je dierenarts?
Mer1890 heerlijk he! Ze kan ook zo lekker met haar Shetlanders knuffelen, zo lief
Thequeensmom Jaa zijn ze zeker! Erg lief om te zien. Ze kunnen namelijk ook wel erg lomp zijn 
Vandaag Minthe naar de tandarts geweest. Wel wat scherp maar geen gekke dingen. Ze is mooi aan het wisselen. Nog 4 te gaan uit m’n hoofd. Zilver gaat volgende week donderdag naar de tandarts, tegelijk met de röntgen van de benen.
Ook bericht gehad van het stamboek. Beginletter is toch geen Q maar de R. Dat wordt een nieuw lijstje maken. Mocht iemand suggesties hebben, ik hoor het weer graag.
Faline haar favoriete bloem was de zantedeschia, oftewel de aronskelk. Misschien wou ik daar ook iets mee. Ik zal nog even brainstormen