[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
56 (19%)
Zwartbonte hengst
58 (20%)
Zwarte hengst
14 (4%)
Zwarte merrie
7 (2%)
Amber champagne merrie
49 (17%)
Amber champagne hengst
24 (8%)
Classic champagne merrie
42 (14%)
Classic champagne hengst
31 (11%)

Totaal aantal stemmen: 281

Friesfanaat

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:08

Ik kom hier ook even volgen! Superleuke combi's heb je. Ben stiekem ook wel fan van Minthe hoor! Mijn dierenarts heeft ook een knappe BP dekhengst. Mocht ik ooit een uitstapje gaan maken... O:) <3

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:03

Ahhh wat een lieve foto's. Die van mij is helaas nog behoorlijk bang voor paarden, ik krijg het er nog niet uit. Maar ik heb ook geen eigen, dat scheelt ook.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:32

Maanlicht oh wat jammer dat jou kleintje nog zo bang is voor paarden. Nora had dat ook even hoor, maar dat kwam vooral omdat zilver dacht dat die vingertjes snoepjes waren :Y) Arm kind

Haha1995 oh wat lief om te horen. Dankje, ben erg trots op dit exemplaar haha! Ze is een erg makkelijk kind, dat scheelt ook. Ik heb ook niet veel met kinderen van anderen hoor (mag je dat zeggen? := )

Friesfanaat welkom! Leuk dat je volgt. Jij als Friezen fan die Minthe leuk vind, dat wordt een bonte fokken :D nee zonder gekheid, Minthe heeft zeker leuke kwaliteiten. Ik vind haar zelf te groot (en nogsteeds te zwart) maar behalve dat is echt fantastisch. Qua karakter ook <3 Welke hengst heeft je dierenarts?

Mer1890 heerlijk he! Ze kan ook zo lekker met haar Shetlanders knuffelen, zo lief

Thequeensmom Jaa zijn ze zeker! Erg lief om te zien. Ze kunnen namelijk ook wel erg lomp zijn :=

Vandaag Minthe naar de tandarts geweest. Wel wat scherp maar geen gekke dingen. Ze is mooi aan het wisselen. Nog 4 te gaan uit m’n hoofd. Zilver gaat volgende week donderdag naar de tandarts, tegelijk met de röntgen van de benen.
Ook bericht gehad van het stamboek. Beginletter is toch geen Q maar de R. Dat wordt een nieuw lijstje maken. Mocht iemand suggesties hebben, ik hoor het weer graag.
Faline haar favoriete bloem was de zantedeschia, oftewel de aronskelk. Misschien wou ik daar ook iets mee. Ik zal nog even brainstormen

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Je gelijk hoor ligt ook een hoop aan de moeder en aan de opvoeding hoe een veulen is.
Wij hebben nog twee veulens van onze merrie op stal staan een van twee en een van drie. Zijn niet met elkaar te vergelijken een heel braaf en koel in het hoofd en de andere zéér sensibel en alles moet met beleid anders gaat het niet goed komen.

Nilda

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:49

Wat een prachtige foto's

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

Haha! Ik zou stiekem wel blij zijn als mijn veulentjes straks uitgroeien naar 1.70cm (+ O:) )

Mijn veearts is de eigenaresse van LancelotBP105 <3