Welkom spaansepony, wat een knappe veulentjes

Garffpamela: zo dat word een flinkerd! Mooi paard met een lieve uitstraling
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

winston_f schreef:Hoi,
Onze toverbol stapt ondertussen ook al netjes zelf op de trailer.
Ze veranderd constant van kleur dus ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk zal worden. Haar voetjes zijn ook voor het eerst bekapt. Ze doet het allemaal heel flink. Hoe stellen jullie veulens het ?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

ik mis haar meer dan zij mij denk ik 
ik had hem geen fijner huisje kunnen vinden
. Wordt wel wat, het veulen heeft een zéér sterke eigen mening (en ik had een brave besteld!).
. Wel 2 weken oefenen, ik pak voerbeloning er bij etc, maar apart staan heeft ook al wat heisa veroorzaakt
.
memerel schreef:En dat veulen in België op de veiling was zo bijzonder door z’n kleur… toch flauw dat het bij jou dan wat lastiger ging.
Ik vind die van jou iig wel leuk om te zien zo met dat donkere koppie!
en daar ff 4 ton voor neerleggen
koekoek SharonIndezz schreef:Wat goed winston! Knap beestje
Mooi veulentje channiechoco, hoop dat de dagen snel voorbij gaan, en die snel thuis is
Hier gaat het weer wat beter met Viv, ze heeft echt zichtbaar ingeleverd van de verkoudheid en alle stress wbt afspenen en verhuizen etc, nu weer aan de beterende hand.
Afgelopen weekend ben ik weer bij der geweest, ze kwam ff kroelen en daarna weer door met eten enzoik mis haar meer dan zij mij denk ik
[ Afbeelding ]
kim_1990 schreef:Hoi,
Ik kom mij ook even melden![]()
Ik heb dit topic nu pas ontdekt![]()
Wat zijn er serieus knappe kinders geboren zeg dit jaar![]()
Vind ze allemaal erg leuk en sommige ook erg uniek getekend, heel gaaf!
Ik heb dit jaar ook 2 prachtige veulentjes mogen verwelkomen![]()
Op 24 maart werd Olá lindo RB geboren, een knap gespikkeld mannetje van Obrigado de peru uit mijn allereerste zelfgefokte veulen Royal Highness KB (kort: Nessie, lord diamond x solitair)
Wij hebben besloten om voor Olá een fijn nieuw plekje te zoeken omdat nog meer hengsten aanhouden gewoonweg niet mogelijk is voor ons, hij heeft een fantastisch nieuw huisje gevonden bij een hele fanatieke allround ruiter in duitsland die echt helemaal fek is op hemik had hem geen fijner huisje kunnen vinden[ Afbeelding ]
Op 19 juli zag onze mooie Vayenna Feline Fuga RB het levenslicht.
Zij is (wederom) een groot merrieveulen van White Dream GF uit mijn fantastische Garola Fuga (sandreo x now or never)
Fay is een valkje en fay blijft bij ons wonen[ Afbeelding ]
Ponytante schreef:Hier staan ze nu ook s nachts apart (veulen 5 maanden). Einde maand gaat het veulen naar de opfok dus binnenkort idd trailerladen oefenen. Of überhaupt 'zonder mama andere kant op lopen'. Wordt wel wat, het veulen heeft een zéér sterke eigen mening (en ik had een brave besteld!).
Hoe doen jullie dat? Moeder er bij voor rust (alleen niet de trailer op, maar bv als lokaas bij de voordeur)? Of moeder in stal en hopen dat veulen wel meeloopt? ik ben een beetje bang voor gedoe & dwang. Wel 2 weken oefenen, ik pak voerbeloning er bij etc, maar apart staan heeft ook al wat heisa veroorzaakt
.

mirjamalvaro schreef:Ik moet ook hoognodig gaan oefenen met de jonkies. Maar is zo'n chaos hier momenteel.
Pretty geniet van het leven
[ Afbeelding ]
Slapen met je beste vriend, stijf tegen elkaar.![]()
[ Afbeelding ]
Helemaal onder de indruk, heeft tijdens de gebitsbehandeling van mama Vicky erna de hele tijd met zijn neus onder mijn oksel staan mokken
. Oneffen bodem en heuvels is helemaal next level (als je minder dan 2 uur wilt rijden)
. Blue_Eyes schreef:Ahhwww![]()
Dice is vandaag gechipt. Hij was Not AmusedHelemaal onder de indruk, heeft tijdens de gebitsbehandeling van mama Vicky erna de hele tijd met zijn neus onder mijn oksel staan mokken