Was een goede groep, was het deze keer helemaal eens met jury!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Elisa:301 grote en jeudige hengst, fijne draf met goed achterbeen. Zou iets meer ruggebruik mogen tonen. (rug blijft hol) Galop is erg neerwaarts, stap is goed van ruimte. Paard is (nog) wel erg overbouwd. Mooi front en langgelijnd model.
Citaat:Elisa: 463 Mooi model en front, loopt in draf met de rug weg en achterbeen achter het lichaam ipv er onder. Rug blijft hol in beweging. Stapt goed.
Manubres: De 463 Le Formidable vind ik wel de beste die ik tot nu heb gezien, betere verbindingen...
Haha...Elisa2...vond deze wel meevallen...al mocht het achterbeen wel wat meer naar voren gebracht.
Earth: 463 Le Formidable X BH Zack. Sjieke zwarte hengst die nog wat maat mist. Paard met een lang achterbeen kort voorbeen. Is een beetje onrustig dus laat zich niet helemaal gunstig zien
Citaat:Elisa: 321 Chique hengst met een prachtig front, beweegt fijn in draf en galop met veel beentechniek. Wel erg week op de lendenen. Stap is wat gespannen en kort.
Manubres: 321 Mooi!! Geweldige draf, jammer van de stap.
Earth: 321 Dancier Gold X Desperados. Jeugdig ogende zwartbruine hengst. Onderstandig kort voorbeen. Lijkt ook weer een goede beweger.
Paard met heel veel zelfhouding. Veel techniek in de benen, vooral het voorbeen. Krachtige galop, mooi bergop bewogen. Paard heeft voldoende souplesse.
Citaat:Elisa:466 Paard met prachtig front en voorbeentechniek, in beweging maakt hij de rug wat hol en het lange achterbeen wordt helaas ook eerst naar achteren gehaald voordat het er onder gezet wordt. Galop lijkt wel goed. Paard krijgt applaus. Stapt goed.
Manubres: 466 Mooie Le Formidable, als ze er nu weer geen meenemen eet ik mijn schoen op. Wel overbouwd maar toch goede verbindingen en ondertredend achterbeen. Maakt mooi houding, vond voorbeen wel wat vluchtig.
Earth: 466 Le Formidable X Ampere. Donkerbruine hengst met veel uitstraling en body. Iets overbouwd nog. Lijkt goed te bewegen.
Zelffde eigenaar als van Le Formidable. Paard met zeer veel schoudervrijheid. Draaft lichtvoetig. Wel weke lenderen. Zeer spectaculaire beweger. Er wordt geklapt vanaf de tribune. Stap heb ik even gemist.
Citaat:Elisa:471 Paard met een wat neerwaarts model wat ook terug te zien is in beweging waarbij hij zijn rug ook strak houdt. Galop strak met weinig sprong. Deze komt imo echt beweging te kort. Stapt wel goed.
Earth: 471 Lennox US X Gribaldi. Type Lennox uitstraling. Bruine hengst met veel front en body. Lijkt super te bewegen. Complete hengst al wel.
.
Paard heeft veel body, breekt wel ietsje af bij de schoft. Valt me toch iets tegen van wat ik had verwacht. Paard zou meer bergop mogen bewegen. Galop zou meer souplesse mogen hebben. Wel een goede stap met veel lossigheid en voldoende schrijden.
Citaat:Elisa: 472 Bloedmooi paard met een prachtig front, veel beentechniek in het lopen, galop is wat neerwaarts en zou wat meer sprong mogen hebben. Zou wat meer souplesse mogen hebben. Stapt goed.
Earth:472 Lennox X NEgro. Hele sjieke zwarte hengst. Mist nog wel wat maat. Is niet zo braaf, staat de hele tijd op zijn achterbenenSterke bovenlijn, paard met veel front.
Mooi beknopt dier, draaft met veel expressie van de grond af. Is iets jolig dus soms moeilijk te beoordelenVeel zelfhouding in draf. Galop gaat hij alleen maar hard
Stap even gemist.
Citaat:449 Las Vegas X Totilas. Bruine hengst. Hoge halsaanzet, neigt wat naar hertenhals. Steile schoft en week in de rug, niet echt een beste bovenlijn. Heel lang achterbeen. Paard oogt echt wat uit verhouding. Maar lijkt zich wel op te waarderen in beweging.
Citaat:453 Las Vegas X Ronaldo. Bruine hengst, is nog wat overbouwd. Lijkt erg goed te draven. Bovenlijn is matig, iets steile schoft en mist een mooie halsverbinding.