Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ceasario schreef:Maar blijkbaar is Terwijl de meeste personen totaal geen kaas hebben gegeten van de fokkerij Kwa ervaring.
Behalve Sarabande, Maar die krijgt van Ceasario tegengas om dat FA
meer moet zijn dan een zending forum van het KWPN..
ceasario schreef:Maar blijkbaar is het de gewoonte geworden om oudere af te zeiken
zoals Ceasario regelmatig werd gedaan door Missouri en CJG o.i.d.
Missouri schreef:
Missouri heeft met
niemand problemen. En stelt het ook op prijs dat mensen naar de persoon toestappen als er wat gezegd wordt. Roddel en achterklap, wrok om niets, daar heeft niemand iets aan.
Dit is HOBBY. Niets meer en niets minder!
Franske schreef:Ik wist niet eens wat af van 2 kampenVolg de posts van Anna42 nooit, want die zijn me te lang en dat evenwicht gemekker
![]()
Gezeik zul je altijd houden, tis en blijft ook een deel emotie. Jammer dat sommige mensen zich anoniem verschuilen achter hun Bokt-naam.
Missouri schreef:Ik laat alles niet geheel per ongeluk langs me heen gaan. Als ik dan op de hengstenkeuring te horen krijg "dat dat Chantal1 is", denk ik: o, dan zwaai ik de volgende keer wel even.
Wat maakt mij dat nou toch uit. Ik ken van helemaal niemand het hele verhaal, en dat wil ik graag zo houden (voorlopig). Ik heb al zorgen genoeg.
Lovely schreef:ah Joost, ik ben gewend dat als iemand de waarheid niet vertelt, diegene dus bewust liegt. Zodra ik zie dat iemand roept dat een ander de waarheid niet vertelt, dan zie ik dat als een beschuldiging van een leugen. Zeg maar.
Citaat:Vraag...Aan jullie allemaal gesteld dus...
Zien jullie kans om het nu uitgesprokene achter je te laten (ook in PB-s, mails, chats en telefoongesprekken) en gewoon een aantal goede en zinvolle en leerzame discussies te starten?