Mislukt fokproduct

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:43

Wie biedt er meer dan 20 schrijffouten? Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:46

phoenix4ever schreef:

okey
dit is echt loos dus. jij denk mij te kennen, maar je zit er zover naast.
tuurlijk snap ik ut en miss dom dak het over het hjoofd gezien heb dat de merrie nie meer leeft, maar goed. nog steeds houd ik mijn standpunt hoewel ik best wel een beetje kan begrijpen dat ze liever had dat ze met haar de sport in gingen, maar aan de andered kant vind ik dat ze ook gewoon blij kan zijn met ut feit dat een dier wat door haar toe doen op de wereld is gekomen zo goed terecht is gekomen.
Ik zie zat fokkers die daar wel blij mee zijn, want een paard op de wereld zetten is wel een verantwoordelijkheid en dat zien vele over het hoofd iets wat ik niemand kwaalijk kan nemen aangezien ik ut feit over het hoofd zag dat ut beestje niet meer leeft, maar goed ik dacht dat dit een serieuse discussie was, maar zo te zien weet je niet wat dat is. het betekend namelijk dat er mensen zijn met verschillende visies en die uiten en daar dus over discuseren, maar goed zal wel mijn mond houden als ik weer es iets anders denk ofzo:s
btw ik lees geen penny.

Ik zal maar eens even op de rode knop drukken geloof ik.
Ik moest het verhaaltje 3 keer lezen voordat ik het begreep.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:47

nou nou zo moeilijk is het nou ook weer nie. wel een beetje gezeur hoor.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:47

phoenix4ever schreef:
wtf is dat?

Nóg eentje.

En de schrijffouten heb ik niet geteld. Dat is geen beginnen aan..........

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:48

phoenix4ever schreef:
maar zo te zien weet je niet wat dat is

De enige die hier moeite heeft met bepaalde zaken (spelling, grammatica, realistisch inzicht in de fokkerswereld en menselijke emoties for that matter...) ben jij.
En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt...

Ik ga er niet eens meer op reageren. Deze display van niet gehinderd worden door enige vorm van kennis of inzicht gaat mijn verstand te boven...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:48

phoenix4ever schreef:
nou nou zo moeilijk is het nou ook weer nie. wel een beetje gezeur hoor.

Dat komt nooit meer goed.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:53

ach jullie zijn gewoon zei8ers. echt taal fouten kan ik niets aan doen ik ben leesblind dus zeur daar niet over. en verder is ut gewoon loos gezeur. jullie willen gelijk. nou hier heb je het kun je weer lekker slapen vanavond. als ut zo moet dan toch niet.
maar dat zegt meer over jou dan over mij. kortzichtigheid heb jij vast geen last van

oh nee toch wel.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:56

Phoenix... neem nog even een pilletje, of een jointje. Word je weer lekker rielekzzzd (bb) van...

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:58

hahaha lekker makkelijk nee dat doe ik niet. heb ik ook nie nodig, want ut zal me een zorg zijn of iemand te kotzichtig is voor een goede discussie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:59

Waar ging de discussie ook al weer over?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:01

Fokkerij-emoties, Pipo Haha!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:01

ja je zou ut bijna vergeten:s

maar goed ut ging over ut feit dat er niet met een bepaald paard werd gepresteerd ofzo en dat de fokker daar van baalde. daar komt ut toch op neer?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:03

Over mislukte fokprodukten gesproken...............

Afbeelding

Maar hij is wel lieeeefffff...............

Voel je je vast al weer wat beter Sarabande!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:22

Even voorop gesteld dat je "het" schrijft, en niet "ut". MSN taal is inderdaad niet toegestaan, het werkt heel storend in de ogen van veel mensen.

Om terug te komen bij Sara; bij haar is fokken een stukje ambitie zoals ik al eerder zei. Natuurlijk is ze blij als een paard van haar goed terecht komt. Maar ze zou ook graag zien dat het op sportief niveau goed komt met een paard, maar vooral dat dit paard voortleeft middels nakomelingen. Zodat ze er altijd nog iets van terug kan zien. En naast ambitie zal daar ook nog wel wat liefde bij om de hoek komen.

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:46

phoenix4ever schreef:
ja je zou ut bijna vergeten:s

maar goed ut ging over ut feit dat er niet met een bepaald paard werd gepresteerd ofzo en dat de fokker daar van baalde. daar komt ut toch op neer?

Gatverdamme wat ben jij een ontzettend naar kind zeg, ga A.U.B wat anders doen, ik erger me kapot aan je!!!
Schrijf eens normaal, en discusseer normaal mee, of op..................!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:55

saaaaaaaaah nee moet jij zegguh ik ga niets veranderen voor jou. ik discuseer gewoon mee, maar daar kun jij duidelijk nie tegen dit is ut laatste wat ik hier over zeg. ik ga verder discuseren en niet lopen zeiken over hoe iemand iets zegt

ik snap je punt desiree. dat heb ik ook vaker gezegt. ik wil alleen ff duidelijk maken dat we het hebben over een dier en dat het gewoon fijn is dat ie het goed heeft en tuurlijk zou ze dat graag zien, maar het is niet zo, dus kun je of gaan zitten bal,len of denken ach ze heeft het goed. snap je.
ik hoop dat we gewoon kunnen discuseren zonder op irrelavante dingen te gaan letten.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:58

Nogmaals, hou a.u.b op met die msn taal. Mensen kunnen niet discusieren als iemand niet gewoon de nederlandse taal gebruikt, het leest echt afschuwelijk. Het heeft niets te maken met "veranderen voor een ander", maar meer met "aanpassen".

Om terug te komen op de discussie; jij vind dus dat Sara niet te veel ambitie mag hebben, en geen doel mag nastreven? Ze moet maar tevreden zijn met de situatie zoals deze is, hoewel ze meer wilde?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:59

Hoe kun je discussiëren als je niet eens weet hoe je het schrijft???

Sorry, als we hier afdalen naar zwakbegaafd niveau nok ik ermee... Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:01

24 jaar en dan zo schrijven..................ja dat lijkt mij een mislukt fokproduct!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:04

Ouders zijn even goed blij, ondanks het uitblijven van prestatie.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:04

nee dat zeg ik niet. tuurlijk mag ze ambitie hebben, maar het risico is en blijft veel groter dat het diertje niet in de sport beland en dat er niet mee gefokt word dan wel, dus denk kun je je druk maken of denken van tjee ik heb toch een mooi beestje gefokt(met mijn inzicht en geluk) dat is ut en ik vomnd ut feit dat ze het over een fokproduct had niet echt respectvol naar ut dier en daar wil ik haar niet op aanvallen en zeggen dat ze geen respect heeft. voordat ik dat weer over mij heen krijg, maar ik wilde daar gewoon wat over kwijt. that's it en niet meer.
en mijn schrijf wijze wil er best op letten als het vriendelijk gebracht zou worden, maar als mensen zich zo kinderachtig opstellen zie ik geen reden het te veranderen.
en als ik het wel wil veranderen wat ik best wil, maar het zit er nu gewoon in dus vergeef me als het gebeurt en ga er niet zo moeilijk over doen, want dat is leuk als je 16 bent, maar kom op zeg had gewoon hoger niveau verwacht van deze mensen, maar goed laat ik daar niet over door gaan.

Code
taalgebruik is wel degelijk belangrijk. Als je serieus genomen wil worden, dan moet je gewoon niet in MSN taal schrijven. Joost van Gestel

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:07

Laten we het wel over het topic houden, de rest lijkt me niet bevorderend voor de discussie in dit topic.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:08

maar daar waren we opok weer over bezig toch?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:21

Ik heb wel het gevoel dat hier met twee maten gemeten wordt........
Ik had al lang een permanente ban gekregen........

ach, laat ook maar.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 16:28

Even ter correctie moeder was geen nationale kampioene maar deed wel tot 3 keer meer met de nationale top, van de derde tot de 10e plaats.
Buiten deze discussie:
Tot 2 weken terug wist ik niet beter of Sarabande was mijn enige kans om deze lijn voort te zetten, (buiten een van de zusters waar nog wel kinderen van zijn, maar wier lijn totaal verpest is door iemand die er consequent dezelfde en totaal niet passende hengst op zette).
Toen ik dus hoorde dat deze 13 jarige merrie nog in blakende gezondheid verkeerde kreeg ik hoop, die snel weer de grond ingeslagen werd.
Vandaar het dubbele gevoel, blij dat ze nog leeft en het goed heeft en ik er naar kan gaan kijken.
En dat laatste is het enige dat ik nog kan kijken, maar aankomen niet, op verder bouwen niet.
Vandaar mijn vraag in dit topic, waarop door fokkers zo totaal anders op gereageerd wordt als door niet fokkers.
Dat levert op zichzelf dus toch weer vragen en een levende discussie op