Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
phoenix4ever schreef:
okey dit is echt loos dus. jij denk mij te kennen, maar je zit er zover naast.
tuurlijk snap ik ut en miss dom dak het over het hjoofd gezien heb dat de merrie nie meer leeft, maar goed. nog steeds houd ik mijn standpunt hoewel ik best wel een beetje kan begrijpen dat ze liever had dat ze met haar de sport in gingen, maar aan de andered kant vind ik dat ze ook gewoon blij kan zijn met ut feit dat een dier wat door haar toe doen op de wereld is gekomen zo goed terecht is gekomen.
Ik zie zat fokkers die daar wel blij mee zijn, want een paard op de wereld zetten is wel een verantwoordelijkheid en dat zien vele over het hoofd iets wat ik niemand kwaalijk kan nemen aangezien ik ut feit over het hoofd zag dat ut beestje niet meer leeft, maar goed ik dacht dat dit een serieuse discussie was, maar zo te zien weet je niet wat dat is. het betekend namelijk dat er mensen zijn met verschillende visies en die uiten en daar dus over discuseren, maar goed zal wel mijn mond houden als ik weer es iets anders denk ofzo:s
btw ik lees geen penny.
phoenix4ever schreef:maar zo te zien weet je niet wat dat is
phoenix4ever schreef:ja je zou ut bijna vergeten:s
maar goed ut ging over ut feit dat er niet met een bepaald paard werd gepresteerd ofzo en dat de fokker daar van baalde. daar komt ut toch op neer?
taalgebruik is wel degelijk belangrijk. Als je serieus genomen wil worden, dan moet je gewoon niet in MSN taal schrijven. Joost van Gestel