Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vandaag veel geoefend met het halster om doen en af doen. Ook bezig geweest met het leren lopen aan een halster. Het zijn nog maar 1 a 2 stapjes per keer (daarna krijgt ie knuffels) maar het is een mooi begin!
Hij wordt ook al echt mans, hij galoppeert rondjes om Sita heen. Gisteren deed ik nog wat oefeningen uit het vrijheidsdressuur met Sita waar onder ook voetjes geven. Sindsdien zie ik Andor alleen maar met z'n been dit proberen na te doen het is echt hilarisch!
Foto's en video's komen snel, heb helaas heel weinig tijd iedere avond... Veel onverwachts bezoek voor Andor, werk, schoolwerk... Maar jullie krijgen snel meer beeldmateriaal!
Zijn oogjes waren zo mooi roze... ze zijn nu al helemaal zwart gekleurd! Vandaag voor het eerst weer (10 minuutjes) gereden met Sita. Is nog best pittig met zo'n kleine er naast 

Ik heb een haflinger verslaving
Pas maar op, ik pik hem zo uit je stal hihi
Maar even zonder gekkigheid wat een knapperd! Jammer dat ik je topic telaat ben tegengekomen om de dracht gevolgd te kunnen hebben
Ik was er inderdaad even mee gestopt. Ik dacht dat niet veel mensen meer volgden wegens weinig reacties. 
Voor wie het terug wilt zien:
Vind ik zelf heel fijn, nu kan ik het ook weer een beetje opbouwen met Sita. Die is qua bespiering helemaal niks meer haha. Deze foto's zijn van vandaag.