Ik ook niet, vond de groep niet zo heel best. Maar goed, vorig jaar gingen er ook zo mega veel door. En ook allemaal verschillende types.
1e bezichtiging dressuurhengsten, door naar 2de bez. cat.nr.: 527, 534, 536, 546, 548 en 562.Nou. Schiet mij maar lek
Ze moeten het tenslotte over 2 dagen verdelen tegenwoordig. Anders begint het avond programma weer om half 4 al
simpie94 schreef:Dan had die 570 ook echt zeker door gemoeten als we de drempel opeens gaan verlagenMee eens, die was beter dan de meeste in de laatste groep!
nathe schreef:Die viel toch niet te beoordelen? De keurders zien meer als wij precies Liet iig een paar hele fijne drafpassen zien. Iets wat bij 536 ontbrak en 527 kan ik mij niet eens herinneren
anneM_Ajax schreef:marrianne schreef:527 en 556 ook die snap ik echt niet.556 is niet dooral die cijfers ook
Die is vlakbij mij gefokt, duidelijk een jazz om te zien. En wat een eigenwijze mensen op de tribune, ze blijven maar roken.
anneM_Ajax schreef:Die is vlakbij mij gefokt, duidelijk een jazz om te zien. En wat een eigenwijze mensen op de tribune, ze blijven maar roken.Echt? Dat is al weet ik hoe vaak omgeroepen... Vind dat echt niet kunnen
Dat gebeurt altijd overal, in Den Bosch ook. Ik heb een nicotine allergie, dus ga er al jaren heen met een berg medicijnen. Niemand die zich daaraan houdt. Ohh deze is op papier leuk voor mijn merrie.. ff kijken.