Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
quintusgl schreef:Ik verbaas me hoeveel mensen hier heel makkelijk zeggen: fouten worden gemaakt. Dat is wel zo, maar ik denk dat ik weet welke HH dit is en als het deze is dan denk ik dat dit voor hun net zo'n fout is als dat een mens verkeerd geïnsemineerd wordt (dan zou iedereen ook niet zo makkelijk zeggen; waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt). Als (let op: als) het dit station is, dan gaat het daar ook om heel veel geld en hele dure hengsten (ook voor internationaal over de hele wereld). Daar is zo'n "foutje" maken heeeeeel kostbaar. (of dat nu een goedkopere merrie of een duurdere gaat).
quintusgl schreef:Ik verbaas me hoeveel mensen hier heel makkelijk zeggen: fouten worden gemaakt. Dat is wel zo, maar ik denk dat ik weet welke HH dit is en als het deze is dan denk ik dat dit voor hun net zo'n fout is als dat een mens verkeerd geïnsemineerd wordt (dan zou iedereen ook niet zo makkelijk zeggen; waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt). Als (let op: als) het dit station is, dan gaat het daar ook om heel veel geld en hele dure hengsten (ook voor internationaal over de hele wereld). Daar is zo'n "foutje" maken heeeeeel kostbaar. (of dat nu een goedkopere merrie of een duurdere gaat).
sasja0705 schreef:.Citaat:Troost je, voor de rest van de wereld is dat een paard hoor, enkel in Nederland nietCitaat:Snap die reactie niet helemaal?! 'Troost je'??? Ik ben super blij met mijn pony hoor. Heb haar niet zelf gefokt. Bedoelde het alleen als voorbeeld dat zo'n kruising niet grof en groot hoeft te worden.
...in de rest van de wereld ( of tenminste bijna ) is de eindmaat van een pony 147,3 en niet zoals hier in NL - dus ga ik ervan uit dat het daarop doelde
Zonnetje81 schreef:Een verkeerde vrouw insemineren dan gaat er ook geen mensenleven verloren...
Ze betaalt ergens voor wat ze niet krijgt (fokker)
Maakt dus kosten voor iets wat ze niet krijgt
Koper koopt ieta wat het niet blijkt te zijn dus (niet opzettelijk) misleidend en maakt kosten.
Ze zitten met een onverkoopbaar beest.
Ik had ook een kruising iedereen roept oh wat leuk!!!!! Als.......dit of dat. Ik heb hem voor een appel en een ei de handel in gedaan. Dus ts zit gewoonweg waarschijnlijk in dezelfde situatie een papierloos beest!
Ayasha schreef:Zonnetje81 schreef:Een verkeerde vrouw insemineren dan gaat er ook geen mensenleven verloren...
Ze betaalt ergens voor wat ze niet krijgt (fokker)
Maakt dus kosten voor iets wat ze niet krijgt
Koper koopt ieta wat het niet blijkt te zijn dus (niet opzettelijk) misleidend en maakt kosten.
Ze zitten met een onverkoopbaar beest.
Ik had ook een kruising iedereen roept oh wat leuk!!!!! Als.......dit of dat. Ik heb hem voor een appel en een ei de handel in gedaan. Dus ts zit gewoonweg waarschijnlijk in dezelfde situatie een papierloos beest!
Papierloos issie nie als ze vinden welke vader het is.
En misleidend, beetje kijken en je ziet vanzelf dat dit geen arabier is. De fokker in deze is nog het meest ge.......Koper heeft gezien wat ie kocht.
Ayasha schreef:De enige oplossing die er is heeft TS al aangeboden gekregen dus dit hele topic is doelloos in feite behalve dat de hengstenhouder nu nog zwart gemaakt wordt (gezien het relatief simpel uit te zoeken is wie de hengstenhouder is.)
Maartje1990 schreef:NatasjavE: dat vind ik altijd zo'n onzin opmerkingen. Omdat er ergens iets ergers kan zijn dan (in dit geval) dit, betekend niet dat dit opeens niet erg is.