Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Judith68 schreef:Ja, dat dacht ik ook. El Capone heb ik op een nogal grof fokkende merrie gebruikt. Rialita C fokt veel luxe door maar is wat klein. Dus ik hoop op meer maat en elegantie. Ik fok wel echt op dressuur. Ik heb ook Gelders gefokt in 2012 en 2013. Maar ik heb de Gelderse tak weer afgestoten. Moest een beetje inkrimpen.
GJ9 schreef:Ik heb een nieuwe favoriet![]()
![]()
Vanmiddag op stal wezen kijken bij Feel Good. Wat een gaaf dier!
Ontzettend braaf, echt heel nuchter, en heeft veel plezier in het werk. Hij heeft veel power maar ook heel veel lossigheid. Stond nog een hele mooie rassige jaarling van hem. En zijn moeder is ook een prachtige merrie, sterke bovenlijn, veel bespiering ook in de hals voor een paard dat alleen als fokmerrie wordt gebruikt.
Weet wel dat je niet alleen aan de hand van evenementen je hengstenkeuze moet maken.

Olympia96 schreef:Ik ben heel, heel blij met dit nieuws! Casaron is zéker niet pony-achtig en gezien zijn prachtige dochter die ik in mijn bezit heb, kan ik je ook vertellen dat hij absoluut niet pony-achtige nakomelingen geeft
wat een knappert die Casaron.