Hengstencompetitie in Weert, het verslag:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:11

Excuseme schreef:
Fokker79 en Stephanie, ik begrijp jullie wel, maar als je binnen dit topic de bijdragen plaatsen, zoals jullie die geplaatst hebben, sla je de plank mis. Zoals reeds gesteld wordt hier bij aanvang niet vervallen in ongefundeerde meningen, maar in feitelijke observaties. Jullie ongenoegen richt zich op de algemene tendens hier op FA, dus ik zou daarvoor afzonderlijke topics openen.

Deze opmerking is helemaal op zijn plaats hier
Het dikke gedeelte geeft aan waar ik denk dat mijn (eerste) reactie over gaat, namelijk mijn observaties. Als mensen de tendens op FA niet aanstaat, tja dat kan ik ook begrijpen. Er zijn topics, vaak van dezelfde personen, die ik niet eens open/ de moeite voor neem ze te lezen en/of te reageren. Naar mijn idee is het begin van dit topic, toen het nog over Weert ging, juist níet zo'n topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 02:43

Een dagje wedstrijd is te organiseren. Een locatie hebben we al, een dagje dressuur en een dagje springen.

Zelf neem ik er 3 mee in de dressuur ( een B/L en Z1 paard), en speciaal voor toeschouwers neem ik er een mee in het springen Haha! ( hebben die ook wat te lachen, je snapt wel dat het B springen wordt voor mij he Haha!)

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:17

Ikke wil ook meedoen, wellicht maar beter in de Z1 zolang mijn wissels nog niet helemaal goed gaan (gisteren een paar goede gesprongen overigens OK dan! grappig dat al die topinstructeurs een eigen manier hebben om het op te lossen). Misschien wil Max ook wel een oefenparcourtje springen maar ik ben bang dat ik er dan halverwege naast lig en hij vrolijk verder gaat Haha!

en wie weet heb ik tegen die tijd ook wel een fijn 2e paard gevonden
paardenwissel lijkt me wel heel erg leuk en leerzaam overigens.

sorry voor dit off topic

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 13:13

Stephany schreef:
Ik kan mij helemaal in bovenstaand stukje van Fokker 79 vinden! Dat gevoel overviel mij ook toen ik de topic was gestart over de affaire Guldenberg...op dat moment niet vermoedend dat dit inderdaad van sommigen (wie de schoen past trekke hem/haar aan...!!) een aanval werd van A: gebrek aan kennis en B: gebrek aan normaal fatsoen...
Ik was/ben toen echt geintresseerd in de zaak en hengst Guldenberg en naarmate de topic vorderde kwamen er steeds meer harde feiten naar boven die in het voordeel van de eigenaar van Guldenberg pleitten

Dit is dan weer jammer. Een ander zijn topic gebruiken om je onvrede te ventileren dat het jouwe op slot is gegooid.
Start een nieuwe over dit soort gezever, of stuur Joost of Bart een pb.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 13:18

Pipo schreef:
Een dagje wedstrijd is te organiseren. Een locatie hebben we al, een dagje dressuur en een dagje springen.

Ik zat eraan te denken he... laten we het gewoon een officiële wedstrijd maken, voor winst en verliespunten. Houdt het spannend, niemand start ongeoorloofd boven zijn/haar klasse en dan weet je zeker dat iedereen zijn/haar best doet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:24

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Ik zat eraan te denken he... laten we het gewoon een officiële wedstrijd maken, voor winst en verliespunten. Houdt het spannend, niemand start ongeoorloofd boven zijn/haar klasse en dan weet je zeker dat iedereen zijn/haar best doet Haha!
[/quote]

Hmm, je denkt toch niet dat ik met al die knollen een startkaart ga aanvragen om een keer voor de lol te starten Verward

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 13:25

Pipo schreef:
Hmm, je denkt toch niet dat ik met al die knollen een startkaart ga aanvragen om een keer voor de lol te starten Verward

Haha! Haha!
Je mag in de HC-rubriek, doe ik ook mee op mijn kneusje!! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:46

Oke, dan laden we de vrachtwagen vol Haha!

Maarre..........jij gaat toch ook een parcoursje springen? Ik wel hoor, heb ik vijf jaar tijd geen hindernis gezien, maar het lijkt me wel lachen Haha! ( en dat vriendinnejte van mij heeft vast nog wel een automatische piloot staan Haha! )

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:52

euhhhh, ik bedoelde eigenlijk meer zoiets als een andere hengstenkeuring/show waar ik wel met wat mensen met verstand van zaken heen zou willen gaan!
Wedstreid met Koortje is momenteel geen optie (geen vervoer).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:54

Koortje schreef:
euhhhh, ik bedoelde eigenlijk meer zoiets als een andere hengstenkeuring/show waar ik wel met wat mensen met verstand van zaken heen zou willen gaan!

Dat soort dingen doen we al vrij veel Koortje, Weert, Zuidbroek al dat soort evenementen gaan we vaak met een stel bokkers naar toe.

Een wedstrijdje is toch ook weleens leuk?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 14:02

En vergeet de mega-Boktmeeting op de HK in februari niet!! In de stad der steden: D'n Bos Haha! (op Internet... wè.wè.wè.k.u.t.nl Haha! Haha! )
Volgens mij wordt het daar de Bokt-invasie Knipoog
Met z'n allen eten in Motel Vught Haha! Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 14:04

Pipo schreef:
Maarre..........jij gaat toch ook een parcoursje springen?

Vergeet niet dat er bij ons een EK springpony op stal staat (een vos met veel wit Haha! ) en twee Junioren-springpaarden. Daar kom ik ook nog wel mee rond, die lopen vanzelf.
En anders leen ik de dressuurDarco wel. Silly springt net als ik: als een badkuip Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:07

Pipo"]
[quote="Koortje schreef:

Dat soort dingen doen we al vrij veel Koortje, Weert, Zuidbroek al dat soort evenementen gaan we vaak met een stel bokkers naar toe.

Een wedstrijdje is toch ook weleens leuk?
[/quote]

Ja dat bedoel ik, als jullie daar (weer) heen gaan zou ik graag meegaan! Heb al in Meetingplace gekeken, en niks relevants ontdekt.
En een wedstrijdje is idd leuk als je vervoer hebt, niet mijn geval helaas.. Scheve mond

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:11

Nou 30 December hengsten competitie in Zuidbroek in Groningen.
Daar gaan ontzettend veel bokkers heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:13

Missouri schreef:
En vergeet de mega-Boktmeeting op de HK in februari niet!! In de stad der steden: D'n Bos Haha! (op Internet... wè.wè.wè.k.u.t.nl Haha! Haha! )
Volgens mij wordt het daar de Bokt-invasie Knipoog
Met z'n allen eten in Motel Vught Haha! Haha!

Kan je ook slapen in Motel Vught?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:16

Groningen!?!?!

Eindhoven-Groningen is hoeveel km?

Zijn er bokkers die langs Eindhoven komen zodat we kunnen carpoolen en de benzine delen? Want even alleen in mn toettoet op en neer naar Groningen vind ik een beetje té veel van het goede...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:16

Wat is de link van dat topic? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:18

Is geen topic Koortje, meestal wordt dat per pb of per telefoon afgesproken. Bij mij zit de auto al helemaal vol ( en ik kom niet langs Eindhoven Haha! )

Maar Adriana die gaat vast, en Misshis zal denk ik ook wel gaan, en die kent het hengstenboek uit haar hoofd Haha! Dus das ook wel handig Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:21

Ik zal eens in de profieltjes koekeloeren en kijken of ze langs Eindhoven zouden moeten komen... keep u up to date!

Ben ik trouwens welkom als "niet-fokker" met beperkte kennis op fokkerijgebied?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:23

Koortje schreef:
Ik zal eens in de profieltjes koekeloeren en kijken of ze langs Eindhoven zouden moeten komen... keep u up to date!

Ben ik trouwens welkom als "niet-fokker" met beperkte kennis op fokkerijgebied?

Bij ons wel hoor, ik ben ook een nietfokker maar wel zeer geinteresseerd, en de rest ook geloof ik Haha!

Als je maar humor hebt, en kan lachen!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 14:28

Pipo schreef:
Kan je ook slapen in Motel Vught?

Eigenlijk heet het Hotel Vught, dus ja daar kan je ook slapen. Maar door de makkelijke afslag noemt iedereen het hier "Motel" Haha! Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:28

Heb Misshis een pb gestuurd. Adriana woont in Dokkum, niet bepaald richting Eindhoven!
Wie nog meer?

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:30

Zo te lezen gaan er erg veel bokkers naar Zuidbroek. Ik ga samen met nono en Londontimes van bokt. Enne 5 februari ga ik naar Den Bosch.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:32

Oh is het 5/2!?! Daar wil ik ook heen, EN is lekker dichtbij!
Kaarten via Paard en Sport of Bit te verkrijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:35

Koortje schreef:
Oh is het 5/2!?! Daar wil ik ook heen, EN is lekker dichtbij!
Kaarten via Paard en Sport of Bit te verkrijgen?

Ik heb de passepartout al besteld via het kwpn Haha! 4 dagen vrij en lekker paarden kijken. ( en feest vieren natuurlijk)