Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NatasjavE schreef:Ik zou niet dit jaar gaan als ze nog geen 160 is. Ik zou haar even goed laten meten.
In Noord-Brabant weet ik niemand die Gelderse doet.
Aris van manen in Brummen of de gebroeders van Manen in Ede zijn echt heel goed.
)
(net als vorige week)Mosh schreef:Ik zie er zo geen stermerrie in.. Ze mist vooral bespiering in de bovenlijn. Gezien de stokmaat zou ik dan nog wachten en dan voor een IBOP gaan mits ze echt een bovengemiddeld springpaard is.
(zover google komt dan)
140509 schreef:Mosh schreef:Ik zie er zo geen stermerrie in.. Ze mist vooral bespiering in de bovenlijn. Gezien de stokmaat zou ik dan nog wachten en dan voor een IBOP gaan mits ze echt een bovengemiddeld springpaard is.
Ze komt zo uit het land
en is nog niks mee gedaan
volgende week gaan we beginnen
met longeren.
Ik denk dat ze voor juli de 1,60 wel haalt
dat hoop ik
Mendy1984 schreef:pffff ben een beetje aan het zoeken geweest naar een africhtingsstal die ook paarden klaar maken voor de keuring....
zoooveel stallen hier in de buurt, en maar 2 die ook voor keuringen doen(zover google komt dan)
maar hoe kom je aan iemand die ze aan huis (op locatie) ook klaar maakt en evt uitbrengt?
ik kan via marktplaats ook niemand vinden
of is dat vooral mond-tot-mond reclame??