Caya tijdens haar eerste vaardigheid vorige week! We zijn er rustig door gereden, 1e parcours 1 balletje en tijd, 2e parcours iets sneller (maar nog steeds te langzaam ) en foutloos. Dus dik tevreden met mijn kleine meid . [AR-ITP] Caya's eerste vaardigheid
Persevero
Geplaatst: 29-06-13 16:32
al ik later niet meer kan rijden wil ik ook een leuk klein 2 span.
mijn pony gisteren https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 4219_n.jpg Patty14; heeee, je hebt het zelfde tuig als mij, bij jou alles nog heel? Bij mij is de ring voor de staartriem te bevestigen zomaar afgebroken en eengesp ook gebroken...
Caitlin_K
Geplaatst: 12-07-13 07:15
Coco die nu net een paar weekjes in het tuig staat ! Dit was nog aan de longe, 3e x voor de kar 3 Voor het eerst los, 4e x voor de kar. 10
Dennis
Geplaatst: 13-07-13 15:47
Caya doet het zo enorm goed!
En Whitney is ZZ startgerechtigd sinds vorig weekeind! Losrijden voor de dressuur En in de vaardigheid
@Dennis ik ben zoo verliefd op whitney!! vind het echt een prachtig kleurtje en staat super voor de kar! zag haar nog in ´´ de shetlandpony´´ staan hihi:P
mogen er ook foto's getoond worden van een lerende mini die voor de kar word beleerd... eerste keer dat ik er achter liep was bere trots op me meisie ze pakt t goed op
Kaatastrof
Geplaatst: 25-07-13 00:24
Heb gisteren een meisje heel blij gemaakt. We hebben er echt van genoten en ontzettend veel lol gehad samen!