DePaardenman schreef:Seasons schreef:maar ik geloof best dat mijn hengst wat kan toevoegen aan de fokkerij.
Heb je je er ook in verdiept wat er de laatste jaren goedgekeurd is?
Als het financiele punt geen probleem is en je het leuk vind om naar Ermelo te gaan moet je dat voor al doen natuurlijk.
Maar een hengst uit zo'n moederlijn zullen ze niet goedkeuren.
Ja ik heb me erin verdiept. Dat doe ik veels te graag zelfs, ik vind het fascinerend en leuk om nieuwe hengsten te zien of bijvoorbeeld naar de 2e en 3e bezichtiging te gaan in Den Bosch. Financieel is het geen probleem en als ik de gek ben die het gaat proberen, ach, dan kan ik altijd zeggen, niet geschoten is altijd mis.
Ik vind wel dat je erg denigrerend doet tegenover mij. Alsof ik geen realistisch kijk heb? Tuurlijk de kans dat mijn hengst goedgekeurd wordt is 0.1%, maar ik kies voor een van de beste keuringsklaar makers die het 100% weten waar ze over praten. Als hij in hun ogen niet goed is, prima. Dan is het afgelopen, maar ook al ben ik bevooroordeeld, vind ik dat ik toch wel een goedpaard in handen heb. Als hij geem dekhengst materiaal is, dan is het ook gewoon een fantastisch sportpaard.