Kajanus schreef:Je moet wel een geweldig iemand zijn om via een foto zo je oordeel klaar te hebben.
Ik heb gisteren ook foto's gemaakt maar ga ze echt niet plaatsen,
Hij verandert er niet door.
Blijkbaar zie je het verschil niet.
Kajanus schreef:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kajanus schreef:Je moet wel een geweldig iemand zijn om via een foto zo je oordeel klaar te hebben.
Ik heb gisteren ook foto's gemaakt maar ga ze echt niet plaatsen,
Kajanus schreef:
Ik heb gisteren ook foto's gemaakt maar ga ze echt niet plaatsen, mensen als jij verpesten het hier voor alle anderen die wel op een goede manier geïnteresseerd zijn in de jonge hengsten. En iedereen mag een mening hebben maar wel op een normale manier, afzeiken kan je ieder paard, want het perfecte paard bestaat gewoon niet. En ik ben het ook niet altijd met de keuze van de jury eens, maar ik heb er ook geen verstand van![]()
Ik heb gisteren ook foto's gemaakt maar ga ze echt niet plaatsen, mensen als jij verpesten het hier voor alle anderen die wel op een goede manier geïnteresseerd zijn in de jonge hengsten. En iedereen mag een mening hebben maar wel op een normale manier, afzeiken kan je ieder paard, want het perfecte paard bestaat gewoon niet. En ik ben het ook niet altijd met de keuze van de jury eens, maar ik heb er ook geen verstand van![]()
Kajanus schreef:Het gaat mij er niet om wat wel en niet zo is, het gaat mij erom dat ze hier zo makkelijk hengsten/paarden afzeiken zonder ze zelf gezien te hebben.. En Arie53 jij hebt ooit mijn paard beoordeeld en zei dat hij nooit M dressuur zou kunnen lopen en die was toen al ZZ lichtdus mij zegt het allemaal niet zoveel wat jij hier neerzet al heb je misschien theoretisch gelijk.
youngster schreef:[
En we moeten toch kritisch zijn? We kunnen wel allemaal halleluja roepen over de hengsten, maar daar helpen we de fokstapel niet echt mee.
Overigens hoor ik niet zulke goede berichten over de eerste bezichtiging, dus ik ga het zelf maar eens bekijken in Den bosch!
Tot zover mijn inbreng... misschien word ik nu wel afgeschoten