sarabande schreef:Caritas voorbeeld van een merrie die met iedere hengst een topper bracht.
Charites bedoel je natuurlijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:En geloof me.......dat is die merrie wel nodig. anders kan die voor de middag weer naar huis. (objectief bedoeld)
sarabande"]
[quote="Lovely"][quote="sarabande schreef:Caritas voorbeeld van een merrie die met iedere hengst een topper bracht.
Kendra schreef:Ik zal ze de boodschap doorgeven. Maar in Exloo hebben ze 't in ieder geval goed gedaan. We wachten af.....ik ken ze een beetje en denk dat ze 't toch weer zelf gaan doen. Ze zijn hartstikke serieus en leren snel hoor!
Kendra schreef:Hoe is het trouwens met jouzelf gegaan, CGJ12, gaan we met een fanclub naar Ermelo, of kunnen we thuisblijven?
CGJ12"]
[quote="Kendra schreef:Hoe is het trouwens met jouzelf gegaan, CGJ12, gaan we met een fanclub naar Ermelo, of kunnen we thuisblijven?
Pipo"]
[quote="Anna42"][quote="Pipo schreef:Citaat:In een eerder gevoerde discussie was ik ineens zij/hij en werd ik door mijn man voor travestiet versleten. Nu ben ik transsexueel en is mijn man stokongelukkig!
homofiel:D
Jaly"]
[quote="CGJ12 schreef:Heb jij gisteren wel goed opgelet in Exloo?