LecyTinker schreef:En wie zei dat Stinkers zo braaf waren?????
Ik heb nergens last van met mijn stinker, is zo'n brave
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). In het begin steeds terugdeinzen als de skippy 'm aanraakt.
moretje schreef:Zeker weten!
Die van mij is zo ontzettend goed te motiveren met snoepjes (de meesten denk ik).
Vandaag de skippybal "ge-herintroduceerd" (ehm?). In het begin steeds terugdeinzen als de skippy 'm aanraakt.
Op het moment dat hij stil bleef staan als de skippy hem raakte kreeg hij een brokje. Hoefde dat maar één keer te doen, nou daarna kon ik er alles mee, skippy onder 'm door schoppen, skippy op z'n kont gooien, op z'n manenkam, tegen z'n benen...ideaal

1 dag in gebruik, nog niet ontploft.Ariebren schreef:moretje schreef:Zeker weten!
Die van mij is zo ontzettend goed te motiveren met snoepjes (de meesten denk ik).
Vandaag de skippybal "ge-herintroduceerd" (ehm?). In het begin steeds terugdeinzen als de skippy 'm aanraakt.
Op het moment dat hij stil bleef staan als de skippy hem raakte kreeg hij een brokje. Hoefde dat maar één keer te doen, nou daarna kon ik er alles mee, skippy onder 'm door schoppen, skippy op z'n kont gooien, op z'n manenkam, tegen z'n benen...ideaal
En schopt hij de skippybal al terug ???
Want dat kunnen die heerlijke, lieve, stoute, bonte paardjes ook heel goed.
net een kleine kleuter, ik had het ook op me mobiel gefilmd maar die is helaas gesneuveld
(het was een hele leuke herinnering aan hun, want ze zijn er helaas allebei niet meer) 

Ariebren schreef:LecyTinker schreef:maar als ze ermee spelen, rolt dat ding dan niet tegen het schrikdraad?
En dan, de skippy is van plastik en geleid dus geen stroom.
En anders schop de bal weer terug naar een van die lieve, stoute, ondeugende Tinkertjes.
Het is maar goed dat ze niet weet hoe hij echt dicht moet

fraske schreef:strandballen of een grote flostouw kan ook.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHNFEUTL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NLSI3QTR.jpg

moretje schreef:Heel goed, fijn zo'n supermakke Tinker
Hoe zijn jullie tinkers in de pubertijd geweest? Ook rare fratsen? Die van mij zit er nu middenin...
Uitproberen, bokken, etc.