Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merelhof schreef:uit de uitleg van mister a blijkt toch duidelijk dat er geen bemerking is, als die er was zouden ze het vermelden. Moeten ze nu een exposé gaan houden met de foto's waarop iedereen zijn eigen veearts kan meebrengen om een oordeel te vellen. Moet er misschien koffie voorzien worden om daarna nog even door te bomen?
merelhof schreef:@sarabande: Heb al gezegd dat je moet lezen wat mensen schrijven, maar die hoop heb ik opgegeven. Over de gezondheidsregels in België is inderdaad veel minder te doen omdat het bij ons simpeler is: goedgekeurd door universiteit Gent of Luik is ok. En die info blijft daar ook. Niet heel het land moet daar zijn mening over geven.![]()
Heb vooral te doen met de mister a die het allemaal opzoekt en dan jullie over zich heen krijgt die kost wat kost gelijk willen halen in jullie negatief gedoe. Terwijl het gewoon een wereldpaard is dat je moet koesteren en waar je als kwpn fokker trots moet op zijn. Heb het je nog al eens gezegd, sarabande: af en toe moet je gewoon eens gelukkig zijn!
merelhof schreef:@sarabande: Heb al gezegd dat je moet lezen wat mensen schrijven, maar die hoop heb ik opgegeven. Over de gezondheidsregels in België is inderdaad veel minder te doen omdat het bij ons simpeler is: goedgekeurd door universiteit Gent of Luik is ok. En die info blijft daar ook. Niet heel het land moet daar zijn mening over geven.![]()
Heb vooral te doen met de mister a die het allemaal opzoekt en dan jullie over zich heen krijgt die kost wat kost gelijk willen halen in jullie negatief gedoe. Terwijl het gewoon een wereldpaard is dat je moet koesteren en waar je als kwpn fokker trots moet op zijn. Heb het je nog al eens gezegd, sarabande: af en toe moet je gewoon eens gelukkig zijn!
merelhof schreef:1. voor je verwijten maakt: het gezondheidslabel van het bwp bestaat al lang en daar moeten ze ook voor op de foto.
merelhof schreef:Lees de titel van het topic eens en je weet dat het hier wel over totilas gaat, anders moet je een nieuw topic starten
stoffel schreef:Totilas is een sportheld, en wordt als zodanig niet afgeschoten.
Of Totilas als dekhengst ook zo goed wordt is afwachten, en voor die tijd is er vooral behoefte aan duidlijkheid.
petraaken schreef:Ik denk dat het hen vooral om te doen is dat hij door het hoge dekgeld niet veel dekkingen zou krijgen. Waardoor zijn sportcarrière niet in het gedrang komt. voor minder dekgeld heb je Gribaldi zelf denk ik.
Lante schreef:Ach; als je geld zat hebt; waarom niet. Als ik een paar miljoen in de ouderjaarslotterij had gewonnen had ik ook wel ergens een embryootje gespoeld denk ik.Als je veel geld hebt, veranderd de persoonlijke waarde van dat geld.