Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Kajanus schreef:Je hebt wel super je best gedaan Margreet.
Daar sluit ik mij bij aan, chapeau en hartstikke bedankt
Voor mij zijn de locaties in het zuiden/westen soms wel wat ver en voor anderen is Ommen weer 'het eind van de wereld' dus zo kunnen we elkaar toch mooi op de hoogte houden. da_vinci schreef:_San87_ schreef:Heeft iemand ook informatie over de springpaarden? Ik ben met name benieuwd naar de verrichtingen van Belmondro (Up to date x Cavalier).
Weinig reactie over de springers, dat is wel jammer.
Heb de Up to date woensdag niet gezien. Vorige keer wel. Sprong goed, heel mooi type, simpele draf goeie galop.
Snap zelf eigenlijk niet waarom de Cantos en de Padinus eruit zijn tov sommige andere hengsten die wel door mogen.
.
.
..MizzMontana schreef:Weet je al welke paarden nog meer niet komen? Ben wel heel benieuwd, wie, wat, waar, waarom? Kan er bij kwpn niets van vinden op de site.

Citaat:Tweede zadelpresentatie 17-09-2009
Zeven dressuurhengsten en 18 springhengsten in de race voor najaarstest
Gisteren vond de tweede zadelpresentatie van de hengsten plaats in Stegeren.
Drie dressuurhengsten en twee springhengsten werden vooraf afgemeld.
Negen dressuurhengsten kwamen in de baan. De hengstenkeuringscommissie liet van twee hengsten weten dat zij niet hoefden te worden aangeleverd op 7 oktober. Hetzelfde geldt voor vijf springhengsten, waarmee het aantal driejarige springhengsten op 17 komt.
Dit najaar zal ook Chellthago (Chellano Z x Carthago), de hengst die tijdens de afgelopen Paardendagen opviel in de VION-Cup, in het verrichtinsonderzoek verschijnen. Hij zal drie weken voor de examendatum van 25 november worden aangeleverd.
Voor een overzicht van de hengsten die op 7 oktober zullen worden aangeleverd, zie bijlage.
KWPN, overname zonder bronvermelding toegestaan.
Bijlage >>> http://www.kwpn.nl/uploads/nieuws_algemeen/Lijst%20deelnemers%20VO.doc
<<<