Karin_88 schreef:Wat voor veulen zal het zijn...? Een veulen met google als afstamming?
Haha denk het wel

nog steeds geen foto ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(+ telefoonnummer erbij)daantjuhhh schreef:Ja ze had proefwerkweek.
Maar ze kan wel 30 berichten in andere topics plaatsen?
EDIT: 30 is wel wat overdreven
xDramaQueen schreef:daantjuhhh schreef:Ja ze had proefwerkweek.
Maar ze kan wel 30 berichten in andere topics plaatsen?
EDIT: 30 is wel wat overdreven
als ik haar was zou ik jullie ook negeren, jullie zijn namelijk ronduit belachelijk bezig, weleens gehoord van onschuldig totdat het tegendeel bewezen is? ik dacht dat speculeren niet mocht,maar hier word niet anders gedaan.
daantjuhhh schreef:xDramaQueen schreef:
als ik haar was zou ik jullie ook negeren, jullie zijn namelijk ronduit belachelijk bezig, weleens gehoord van onschuldig totdat het tegendeel bewezen is? ik dacht dat speculeren niet mocht,maar hier word niet anders gedaan.
Ach trek het je niet zo zwaar aan!
Doe ik immers ook niet.
wat wil je nou zeggen daarmee? ik kom alleen voor haar op omdat er een stel hier zo kinderachtig bezig is. daantjuhhh schreef:Nou, jullie gaan er meteen vanuit dat ik er iets mee bedoel!
Ik zeg helemaal niet dat ze liegt.
Ik vraag mij af of die foto's nog komen!
Thats all.
Jullie maken er z'n big drama van.
Ik niet.
Misschien moeten jullie niet z'n groot probleem maken.
Je zegt dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Nou dan geld dat toch ook andersom?

xxelviraxx schreef:Nou zie je wel!!! Hele leuke foto's hoor. Altijd leuk zo'n veulen. Jammer dat ze klein zijn.
edit; ik vraag me af of er mensen zijn die een vervelende opmerking hebben gemaakt ook hun excuus aan bieden want zoals je leest is het niet echt leuk voor haar geweest zo
ook een erg leuke pony!