Nou dacht even een lekker rustig buitenritje te maken met Ace

Mooi niet dus

in het begin was ze echt heel rustig en braaf, maar op een gegeven moment zag ik van rechts al een hele grote vrachtwagen aankomen, en hij had mij ook al gezien, dus hij reed heel langzaam zodat ik er voorbij zou zijn voordat hij de straat uitkwam. Maar net achter dat kruispunt stond een bankje waar Ace zo van schrok dat we er beide onderuit zijn gegaan, stonden allebij ook gelukkig weer snel overeind, maarja, teugel in 2e

vrachtwagen reed weer rustig door, en de man die er in zat zwaaide wel ff om zo dus te vragen of het goed ging.
Nou alles was nog heel behalve m'n teugel

dus knoop erin, opgestapt en doorgereden. Kwamen we een trekker tegen, Ace steigerd, draait om en naait er tussen uit, weer kunnen stoppen en weer doorgereden, komen we weer een vrachtwagen tegen, deze maakte alleen behoorlijk wat herrie, dus Ace naait er weer tussen uit.
Daarna was ze wel weer ff flink wakker en was ze ook behoorlijk heet

was blij dat ik er een slof om had gedaan

Rij ik een straat in, kom ik daar aan het eind het volgende opstakel tegen, ze waren de sloten aan het schoonmaken dus er stonden nog wel wat zware machines langs de kant.
Ben ik ze allemaal voorbij op 1 na, durft ze niet meer langs de laatste...
Gevolg, huppakee de sloot in

kon er gelukkig wel op blijven zitten, en Ace was er ook redelijk vlug weer uit, maar ze was er wederom weer onderuit gegaan

Toen kwamen we een paar 100 meter verder weer een slotenmaaier tegen, en ook dat was doodeng, met een grote bocht en een flinke draf erlangs gegaan.
Toen weer een heel stuk heel rustig kunnen rijden. En in het dorp nog wat vrachtwagens tegen gekomen, in het begin schoot ze nog de stoep op

maar bij de laatste die we tegen kwamen was ze weer een stuk rustiger.
Ace heeft gelukkig alleen maar 2 hele kleine plekjes op haar benen en verder niks, maar jeetje wat een buitenrit zeg