Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ulestro schreef:het is mss een beetje laat, maar vond het gek om een nieuw topic te openen...
Hoe stellen de fokkers het allemaal met hun Diarado veulens?
Ik heb ondertussen al rare dingen gehoord over hem en hoop dat ze niet waar zijn : het schijnt dat hij OCD heeft en spat...
Wat ik dus erg raar zou vinden, en hoop dat dit dus geen waar zal zijn...
Ondertussen zijn er ook al keuringen voor de veulentjes geweest.
Ik heb meegedaan met Jiarado en daar zijn we 4de geworden!!! Wat dus een hele sterke prestatie was
Hij is enorm uitgegroeid en z'n korte dikke halsje is ook langzamer weg aan het gaan, nu vind ik hem steeds meer naar het chiquere type gaan...
samwise schreef:ulestro schreef:het is mss een beetje laat, maar vond het gek om een nieuw topic te openen...
Ik heb ondertussen al rare dingen gehoord over hem en hoop dat ze niet waar zijn : het schijnt dat hij OCD heeft en spat...
Ik heb meegedaan met Jiarado en daar zijn we 4de geworden!!! Wat dus een hele sterke prestatie was
Hij is enorm uitgegroeid en z'n korte dikke halsje is ook langzamer weg aan het gaan, nu vind ik hem steeds meer naar het chiquere type gaan...
In het persbericht van vanUytert na aankoop stond dat Diarado voldoet aan de röntgenologische eisen van het kwpn. Als je met diarado wil dekken of hebt gedekt willen ze je vast inzicht geven in de röntgenrapportage.
maar vond het raar dat die geruchten de ronde deden en dan vond ik het nog raarder dat hij dan 1ste was geworden bij Holstein... verhaaltje klopte percies niet echt...
een keertje hij 6 is.

PrimaDonna schreef:Ze groeien zeker hard ja....hahahaaa.... dat kleine spul blijft altijd schattig! Heb je misschien een foto van dichtbij van zijn hoofd ik ben benieuwd of ze ook een beetje de zelfde uitdrukkingen hebben. Probeer ik er van de week ook nog 1 van het hoofd dichtbij te maken. Ik schat Elando ook rond die koers ja.
In ieder geval heb ik een bedrag genoemd en ze zouden er verder over na denken maar eerst wilde ze Elando ophalen om vandaag nog mee te kunnen nemen op transport. Ik ben benieuwd of ze de merrie nu ook nog willen ophalen. Zij is nu drachtig van Ampere dus ik had eigenlijk wel weer wat om naar uit te kijken maar misschien moet ik zo nog op paardenjacht omdat mijn stalletjes leeg zijn. Wat kan het soms toch raar lopen he. In ieder geval heb ik er een vakantieadres bij in Frankrijk en zal hem zeker nog wel een keer gaan bezoeken want ik mis mijn vriendje nu al. Maar hij zal het wel goed krijgen daar dat weet ik zeker en dat geeft me dan toch wel weer een goed gevoel en daar doen we het dan maar voor.
. Van het weekend voor de zekerheid nog een keer gescand, volgend jaar Vleut-baby. Sjel schreef:JuravelOX schreef:Een goed paard fokken hoeft geen hoog dekgeld in te houden.
Dit zegt iemand in de begin post. Dat vind ik een hele goeie!
En wat wil je hiermee bijdragen over Diarado of zijn nakomelingen?

plaats er een lange staart op ipv zijn veulenstaartje en je denkt al dat het een elegante sportpony is :p
hij wordt sjieker, zit netjes in elkaar(nekje mocht wel iets langer) en beweegt héél netjes
dus nu afwachten tot ie 3 jaar is, of tot er ook plots iemand langskomt :p

samwise schreef:ulestro schreef:het is mss een beetje laat, maar vond het gek om een nieuw topic te openen...
In het persbericht van vanUytert na aankoop stond dat Diarado voldoet aan de röntgenologische eisen van het kwpn. Als je met diarado wil dekken of hebt gedekt willen ze je vast inzicht geven in de röntgenrapportage.