Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
)hananya schreef:Voor wbt de opmerkingen over Santano: Die heb ik toen nog in het L(?) onder Maijke gezien in Zuidbroek. Toen was ik er best van gecharmeerd. Hij werd toen ook zeer sympatiek voorgesteld...
Jammer dat zo'n paard dan nu zo tegenvalt.
maline schreef:Heeft er iemand toevallig nog fotos gemaakt? (in het bijzonder van Ziesto?)
http://www.hippischhengelo.nl/fotos.htm ... l&offset=2 

celano schreef:Sorry, maar wat een afschuwelijke foto!
Niks ten nadele van jou Sjoert, want de technische kwaliteit van de foto lijkt me (als leek) erg hoog, maar dat achterbeen! Staat op de grond terwijl het voorbeen een halve meter van de grond is! Oeps..... dat is dus precies wat we NIET willen.
Kan natuurlijk een momentopname geweest zijn (dat is het sowieso), maar als dat paard zo draaft zou ik er niet blij mee zijn!
edit: die hekjes zijn inderdaad om te janken....
Sjoert schreef:celano schreef:Sorry, maar wat een afschuwelijke foto!
Niks ten nadele van jou Sjoert, want de technische kwaliteit van de foto lijkt me (als leek) erg hoog, maar dat achterbeen! Staat op de grond terwijl het voorbeen een halve meter van de grond is! Oeps..... dat is dus precies wat we NIET willen.
Kan natuurlijk een momentopname geweest zijn (dat is het sowieso), maar als dat paard zo draaft zou ik er niet blij mee zijn!
edit: die hekjes zijn inderdaad om te janken....
Ah, ik zie nu de foto zelf weer.
Je moet beter kijken. Voet staat echt niet aan de grond.
Ik was er mee bezig 
Sjoert schreef:Ik was er mee bezig
Sjoert schreef:Dit vind ik zelf een fantastisch paard.