Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:53

stal_kuiper schreef:
voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!

Jaaa, doennnn! :D

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:56

stal_kuiper schreef:
ja hij is echt heel appart! , hij is voor iedereen even lief en braaf maar als ik in zijn buurt kom krijgt hij gewoon pretoogjes en loopt te showen!!! behalve als ik me met andere paarden bezig hou , daar word hij duivels van :Y) ook is ie xtra voorzichtig met mijn dochtertje van net 7 die hem gewoon rijd! vandaag wegens drukte in de bak maar even ik liep voor de zekerheid binnen grijplengte want er waren ook behoorlijk wat merries in de bak , maar gewoon showen en keurig in de krul met die kleine erop :o ik apetrots natuurlijk haha :D
inmiddels is hij niet meer te herkennen van de staat dat ik hem ophaalde en ruim 200 kilo aangekomen , heeft weer hals en begint nu ook langzaam weer wat achterhand terug te krijgen , voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!

hahahaha.. wat een herkenbaar verhaal!! Eens je met een andalusier kennis gemaakt hebt, sta je versteld van zijn intelligentie, zijn karakter, zijn showvermogen, zijn voorzichtigheid!

Grappig detail, ik kom samen met een goede vriendin op stal, mijn paardje Querido kijkt niet eens naar haar!! Is alleen bezig met mij. En echt hoor.. hij is heel vriendelijke naar iedereen, doet geen vlieg kwaad, maar zo op de persoon gericht...
Ik zit zelf lichamelijk op het moment niet lekker, kan weinig met de paarden doen, en je ziet Querido er even onder 'líjden', hij hinikt veel vaker naar me dan normaal.. zoekt me op bij het hek.. gisteren hem even speciaal uit de wei gehaald, even getut, en dan staat hij er weer helemaal tevreden erbij.. Moet hij altijd even met zijn lippen over me heen, even zachtjes blazen in mijn gezicht.. Hij voelt gewoon dat het even niet helemaal goed zit, en troost me als het ware even..

Geniet van je mooie prachtige paard.. zulke vriendschappen zijn 'once in a lifetime'

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:15

Sientje schreef:
stal_kuiper schreef:
voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!

Jaaa, doennnn! :D

helaas , vandaag had meneer iets teveel last van stalbenen en heeft alleen wat langs de weg gestapt , word dus volgend weekend anders is die kleine er niet bij als ik hem rijd...

EngeltjeS

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:53

@ Stal_Kuiper : ik email je zo nog een paar foto's van Reclamo toen ik hem kende ;) (bijna 2 jaar geleden)

groetjes!!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:28

leuk fotos hoor van reclaampie , thanxxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:32

Wanneer weer foto's? :P

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:00

:= ehh , fotos komen er wel weer snel , ik heb het enorm druk op het moment we zijn hard aan het zoeken naar een nieuwe locatie voor onze stal en helaas ben ik vrijwel altijd alleen aangezien mijn hulpje haar dochtertje het niet zo goed maakt op het moment... tja en fotos moet je over het algemeen met zn tweetjes maken... ik zal zeker mijn best doen ze gauw weer eens op de foto te zetten dwz reclamo en vraag mijn vriendin wat fotos te sturen van monty *D , er is eigenlijk nog weinig te zien van de horror die ze hebben meegemaakt alleen moet ie nog een ronder kontje krijgen mager is hij gelukkig niet meer , ook hoeven ed gaat prima , hij is enorm aangekomen maar wel nog redenlijk slap in de bespiering maar ja tis nou eenmaal een oud ventje en zulke dingen kosten tijd , hij word wel met de dag meer mans, @ alette en ton , komen jullie snel eens bij ons langs :j :j :j

Dooskuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:14

Ik weet dat er al even niet meer gereageerd is en dat ik hier zowiezo nooit reageer, maar ik kon het niet laten!
Zucht...ik ik ken Reclamo al zolang als hij in Nederland is (dochter van de Woeste-Hoeve). Hij heeft ongeveer 10 jaar bij ons op stal gestaan!
Ik heb tot nu toe hier nog niet durven kijken, bang dat ik de foto's zou zien van toen hij net weggehaald was.
Als ik eraan denk schieten de tranen weer in mn ogen! Ik heb net de "oude" foto's gezien...ik heb gewoon weer zitten huilen!
Ik ben met Reclamo opgegroeid, ik was ongeveer 12 toen hij bij ons kwam...
Ik kende hem niet anders dan een "dik propje", wat een schok om dan die magere foto's te zien!!!
Maar gelukkig is hij goed terecht gekomen en is alles weer ok!!!
Het is inderdaad een hengst die jou uit moet kiezen en als hij dat gedaan heeft, zet hij zich altijd voor de volle 200% in en kun je je geen beter paard wensen!
Ik snap helemaal waarom je verliefd op hem bent geworden! Veel geluk nog met hem!!!!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:37

Ik ben ook wel heel benieuwd naar nieuwe foto's!
(Overigens zijn die andere foto's ook echt prachtig!)
Zo fijn om te lezen dat het met deze jongens helemaal goed is gekomen, echt geweldig.

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:31

:D
kwam ff gluuren of er foto's van dat lekkere mannetje waren

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:29

hoi beste mensen ,
sorry dat ik zo laks ben met fotos , maar zit middenin verhuizing etc etc al met al druk! maar geloof me als ik zeg dat hij er helemaal normaal inclusief spekjes uitziet... ik moet langzamerhand gaan oppassen met de hoeveelheid voer anders word hij TE DIK!!! , ik verhuis hem dus met mij mee naar mijn nieuwe stekkie deze week , en ga 10 km verderop wonen in het bos JOEPIE als er 1 gek is op een stukkie boscrossen is het claampie wel.
Mochten er nog leuke bokkers op zoek zijn naar een bijrijdpaardje in de omgeving van ede horen wij het graag!
na de verhuizing maak ik snel weer wat fotos , en dit keer houd ik me aa mijn belofte
groetjes joke en haar ventjes

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:41

blijft reclamo bij jou?
hij ging toch naar de oude eigenaar weer? Of was dat het andere paard..

En maak maar snel foto's :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:01

Ik ben zooo benieuwd naar foto's.. nog maar even afwachten dan. ;)

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:31

reclamo zou niet terug naar oude eigenaar maar ik heb in begin contact gezocht met hun ivm evt verborgen gebreken en hun stonden direct klaar om te helpen om een nieuw baasje te zoeken , ik kan hem alleen niet meer missen , hij is echt zoooo leuk de lipizaner is al wel verhuisd naar mijn vriendin de hem een blijvend goed thuis kon bieden , hij loopt inmiddels al gewoon een z dressuurproefje!!! reclamo heeft helaas een verkorting an de pas vanuit de schouder aan een kant en iets kromme pootjes aan het gebeuren overgehouden , ik durf hem dus gewoon niet uit handen te geven...tis toch ook wel een echte cassanova , mijn dochtertje van 7 rijd ookwat dressuur met hem en hij gaat vooral mee langs de weg voor ritjes , laatst zelfs een keer een sprongetje gemaakt , tja , hij doet eigenlijk gewoon alles lief en braaf en heeft veel plezier met werken en hij gaat 2 merries dekken van mijn vriendin!!!!!!!!!! claampie heeft dus een leuk vooruitzicht haha , aangezien ik laks ben met fotos , er wonen toch wel wat bokt ers hier in debuurt die een plaatje willen komen maken en een ritje op mijn kanjer? na het weekend ben ik op mijn niuewe locatie , en zijn alle bokt mensen uiteraard uitgenodigd om langs te komen voor een meet , heb stallen in het bos waar we gezellig kunnen rijden!!!! ennuh na de weekend drukte maak ik wel weer een foto

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:44

Ede ga je toch heen? Is niet zo ver van Leusden, dus ik wil best een keertje komen kijken hoor. :D Neem ik mn spiegelreflexje mee, en kan ik lekker oefenen. :P

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:07

ja , ik zit nu ook in bennekom (naast ede) is inderdaad niet ver ik geef zelf regelmatig les in leusden zuid aan het personeel van een handelstal , ik zou het super vinden als je keertje komt! tuurlijk heb ik ook een box als je je eigen paard mee wilt nemen voor een rit op de hei en het bos!!!!als je maar wel je camera meeneemt :D :D :D

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 11:32

Slim +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 11:35

Ik denk dat ik dan wel weet welke handelstal. Wat grappig. :D
Mn eigen pony gaat niet mee, helaas geen vervoer daarvoor. Maar bedankt voor het aanbod. Ik zal even binnenkort nog wat oefenen met mn camera (heb hem pas sinds kerst), en als het dan een keer mooi weer is kom ik wel langs. :D
edit; dan komen er wel rijfoto's van jou op Reclamo, dat weet je he. :P

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 01:21

en rijfotos van mijn dochtertje op reclamo :D het is een schattig paar!ik heb wel paardje voor je om op te rijden hoor :(:) geen bezoek zonder ritje ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:22

En, zijn er al foto's? Ben heel nieuwsgierig! 8-)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:03

Ik ben ook wel nieuwschierig ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:03

Volgens mij krijgen we niks meer te zien ;(

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:11

Gelukkig heb ik de foto's van Reclamo niet gezien, ik werd er wel op gewezen. Maar ik geloof dat ik blij moet zijn dat ze toen net verwijderd waren.
Reclamo ken ik ook al vanaf dat hij net in NL was. Ik vind hem een heel bijzonder paard met een fraai uiterlijk en een erg leuk karakter. Zo braaf als die is, ongelooflijk.
Altijd vrolijk, altijd open en altijd dankbaar en verrast al er iemand voor of in zijn box kwam.
Reclamo met zijn dikke nek, zeker voor een ets te kleine jongen voo rhet ras, maar verder. Mooi paard.

Toen hij te koop kwam had ik geen plaats, geen echte stallen waar hij zou kunnen wonen en rondlopen ergens op het terrein hier. Vaak heb ik daar aan gedacht, zeker toen ik vlak voor de SICAB hoorde dat hij het slecht had.

Hopelijk gaat het ècht wel goed met hem, hij kan zich goed aanpassen, maar verdient wel een beetje een eerbiedig en waardig leven. Hoop dat hij zijn gevoel voor humor nog altijd heeft.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:17

Ik heb net het hele verhaal gelezen, wat triest maar wat een goede afloop. Wie weet kom ik hem wel eens opzoeken, is maar 10 minuten fietsen :)

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:41

beste mensen
reclamo heeft inmiddels al 2 merries edekt en maakt het prima , helaas ben ikzelf zojuist verhuisd en nu ook weer single...het is de vraag of k het op kan blijven brengen en heb mijn andere paard ook al moeten laten gaan , en ga dus op zoek naar een fijn thuis voor reclamo waneer serieus intresse graag bellen met xxxxxxxx joke

Moderatoropmerking:
Telefoon nummer liever niet openbaar op Bokt. Dit is te verkrijgen via pm.