Foto,s zijn but, maar had niet anders verwacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bokjes schreef:edit: Sorry bambam heb m al gevonden! Ik zou m wel durven scherenmaar misschien iets van drie weken van te voren ofzo, na de eerste scheren komt het haar vrij snel terug.
mbkaatje schreef:Beber, ik ben benieuwd hoe jouw hengst uitgroeit. Zo aan de laatste foto te zien, moest er nog wel wat aan gebeuren. Van wanneer is die foto?
Natascha13 schreef:Mag ik vragen welke binnenbak dat is? Is dat in Houten??
mbkaatje schreef:Dan zal hij inmiddels al wel flink veranderd zijn.
Natascha13 schreef:Dankjewel (af en toe ben ik te nieuwsgierig) Maar paardje staat er leuk op voor zover je het kan zien
haan schreef:Nou Meredith, zoals op de foto's te zien is het al een hele grote stoere jongen, hij ziet er heel goed uit, ik ben heel benieuwd hoe alle hengsten zich gaan ontwikkelen in de aanloop naar de HK. Zou het ook leuk zijn om een week voor de HK een standfoto van alle hengsten die naar de keuring gaan te plaatsen?
meredith schreef:haan schreef:Nou Meredith, zoals op de foto's te zien is het al een hele grote stoere jongen, hij ziet er heel goed uit, ik ben heel benieuwd hoe alle hengsten zich gaan ontwikkelen in de aanloop naar de HK. Zou het ook leuk zijn om een week voor de HK een standfoto van alle hengsten die naar de keuring gaan te plaatsen?
ja als jij ze komt maken