Pandorj ik ben een beetje van het principe eenmaal deken op, dan gaat deze pas af in het voorjaar. De hele tijd op/af ben ik zelf geen fan van. Als je merrie het warm zat heeft en op gewicht blijft dan zou ik de deken gewoon aflaten. Vooral zorgen dat ze toegang heeft tot onbeperkt hooi.
Lyona Kira is 15j en geen maiden meer. In 2024 heeft ze een veulen gehad bij de vorige eigenaar. Daar was ze 1 week voor de bevalling nog heel slank
. Ze wordt dus nooit breed. Beginnen ze al te verharen bij jou
ze zijn er vroeg bij haha. Lizzy is hier hetzelfde als Kina bij jou. Laatst probeerde ze mij te bijten en te schoppen omdat ik haar buik aanraakte
. Als ze niet drachtig is, is ze super lief overigens. Hormonen doen wat met een merrie
je dames zien er goed uit. Leuk dat je ook zo actief bezig bent met ze. Maribor ik heb ook altijd een dekentje klaar liggen. Vorig jaar heb ik deze voor het eerst nodig gehad. Ik heb bij de minihorse shop besteld toen. De maat dacht ik dat 70cm was. Deze is ook waterdicht en ruim verstelbaar.

Hopelijk is je criollo merrie snel terug inorde
Kabayo ik ben heel benieuwd of je gelijkt krijgt kwa geslacht bij Zilver. Hoop je op een bepaald geslacht? Wat een gave hengst
ben heel benieuwd als je deze gaat gebruiken op Minthe.Baudyh welkom terug weer. Hopelijk is 2026 idd een beter paardenjaar voor je
Myrthee je dames zien er goed uit. Ze hebben beide een mooie buik. Je kunt ook al lekker aftellen vanaf de laatste 100 dagen.
Mirjamalvaro goed dat je ze toch binnen hebt gezet.
Paint_lover prachtige fotos van je dame
Hier ligt er ook sneeuw. Heb er zo een hekel aan. Vind het alleen leuk voor eventueel fotos te maken of te wandelen met de honden
Maar vandaag dus wat sneeuw/sneeuwmodder fotos
Jackie (269 dagen). Zij is een Maiden. Ze is het stilletjes aan zat, ze is sloom en wordt steeds rustiger.

Nina (268 dagen). Nina is altijd een skippybal op pootjes

Fleur (264 dagen). Zij is nog fit zat ondanks haar buik. Ze is zelfs ietsje minder breed als vorig jaar.

Lizzy (256 dagen) dit wordt Lizzy haar 4de veulen ( 1ste bij ons). Zij is blijft ook altijd heel bescheiden volgens de vorige eigenaar. Zij is echt de meest humeurig merrie die ik ooit heb meegemaakt

Missy (238 dagen). Zij is ook super chagerijnig maar dan vooral tegen kuddegenoten. Tegen ons is ze super lief

Sophietje (192 dagen) zij is een Maiden maar is wel al vrij breed

En saartje (196 dagen) gaat ook weer voor formaat skippybal
Als je bij sommige zou zeggen dat ze over 2 weken uitgerekend zijn, zou je het ook geloven.
Hengsten vind ik irritant en is lastig te houden hier en ruinen vind ik vaak maar sulletjes/saai 

. Ik dacht een naam met de Q te moeten zoeken
hoefde gelukkig niet