Kletstopic 2024 veulens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kiko

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:59

Ik ken verder ook niemand hier die het doet.
Wie weet met een andere combi dat je in de toekomst toch dubbelspan kan rijden. Het is hier ook de bedoeling dat Cover naast zijn moeder komt te staan. Zal wel fiks hoogteverschil worden als hij zo blijft groeien maar dat is dan maar zo.

Syl is echt braaf hoor.
Haha zo’n deken is dan toch weer anders..
ik heb ze hier wel met halster om. Vind dat toch makkelijker. Gister was ik een draadje vergeten dus stonden de heren zo naast de dames dus was toen wel blij dat ik na een tijdje ze toch kon pakken aan het halster en ze weer naar hun eigen stuk kon brengen. Was een volle weide dus gelukkig geen geklooi bij het draadje. Maar vond toch wel spannend in mijn eentje en een draadje met die 2 hengsten. Cover kan soms best al reageren op de dames. Gelukkig kwam de buurvrouw van verderop even helpen.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Muronia schreef:
Ik wil eigenlijk geen halster om buiten.. nog even over nadenken hoe ik dat oplos.

Zit er een lusje aan wat kan vast vlechten in de voorste manen?

Verder veel knappe jaarlingen! Die allemaal (te) hard groeien.

De uk hier mag wel een groeispurt maken (iemand die een paar cm wil doneren) we twijfelen of ze ruim een meter gaat halen. Als ze te klein blijft dan moet ze toch weg. Wij hebben de ukkies om te mennen. Inmiddels enkel, tweespan en klavertje 3 gereden...

Afbeelding
In vergelijking met de rest is ze nog wel een stukkie kleiner, maar wel een chique ding die leuk kan lopen en dol op mensen is.