Ik heb er nu 2 merrie veulens van nog, een Nashville Star en een Omar Shariff.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Topper van dit jaar L'Avenir is dus niet aanwezig tijdens het najaarsonderzoek. Volgens eigenaresse heeft hij genoeg gedaan dit jaar. Ergens zegt me iets dat er een andere reden is, maar goed dat zullen we natuurlijk nooit helemaal weten...
Redd schreef:Mijn gefokte hengst Proud James loopt ook mee!!![]()
(Afgelopen woensdag niet helaas)
Ik ga de 20ste kijken. Helemaal enthousiast dat hij er überhaupt is, had ik van te voren niet persee verwacht. Hopen dat hij slaagt met mooie cijfers!
s0173957 schreef:Hij was ook degene die in het voorjaar de amazone in het ziekenhuis heeft doen belanden è...
Ik denk dat het gewoon een jong beest is dat tijd nodig heeft. Niks mis mee, maar open communiceren zou slim zijn voor zo'n 'high-profile' hengst.
baudyh schreef:Kom er net achter dat this is naqueen gefokt is door een oude klasgenoot van mij. Grappig
Maar het beeld is weer r#k, staat steeds stil.
baudyh schreef:Merlot is hier vlakbij gefokt en kan me nog heel goed de veulenkeuring herinneren waar hij kwam, zag en overwon. Was een geweldig apart veulen.
En om nu te zien hoe hij uitgroeit is echt prachtig om te zien.
denisesilver schreef:Wat blijft het hier de laatste tijd stil zeg. Niemand die naar de hengstencompetitie aan het kijken is?