Ik stoor me gruwelijk aan dat bord van Vion "Passion for Better Food"Leg de link met dat een goed gefokt KWPN paard beter en lekkerder smaakt!
Elisa2 schreef:UB40 X Krack heeft veel tritt in de benen zeg!Was gister mijn favoriet, toen echt zo mooi!
haike schreef:Elisa2 schreef:UB40 X Krack heeft veel tritt in de benen zeg!Was gister mijn favoriet, toen echt zo mooi!hij leek moe nu, gister steeg ie bijna op
Cayenne schreef:Ik vind de kwaliteit over het algemeen toch best goed voor zover ik er verstand van heb.Vlgens mij zijn ze ook allemaal goed, anders waren ze nooit zover gekomen
I know maar gezien de klachten achteraf ieder jaar verbaas ik me er toch over Maar de 50 dagen test moet ook nog komen.
Nicole288 schreef:haike schreef:Was gister mijn favoriet, toen echt zo mooi!hij leek moe nu, gister steeg ie bijna opJa idd, maar gister trok ie ook iets teveel met zijn achterbeen naar mijn mening.
Trudy_dJ schreef:Ik had gisteren ook wel een lijstje met favorieten.Nr 720: United * Gribaldi697 UB * Krack Cook die van mij
Inderdaad Cayenne! Hij heeft zich vandaag toch weer goed laten zien en hij is al erg ver gekomen! Trudy dank je wel voro de foto's!