Het Dikke Buiken Topic 2026

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:33

Amhorses ik denk al, stil aan jou kant :P Ze zien er mooi uit! Sisi is al een heel paard zeg! Telt ook al mooi door

Shadow welkom! Ben benieuwd of je gelijk hebt! Ze lijkt nog niet heel breed nee. Heb je ook een foto van de vader? Naam zegt mij zo niks

Lyona schiet ook al op! Aftellen! Niks om je zorgen om te maken hoor bij zo’n uier. Het is normaal door de hormonen dat het met dit aantal dagen wat begint te rommelen. Echt vullen zullen ze nog niet
Svala is een beetje vies :+

Rowindie ik zie het! Zou mooi zijn! Ik zou ook zeggen drachtig van deze foto’s :j

Maribor ik verwen ze vooral met aandacht en lekkers. Werken doen we niet meer. Ze hebben hier een liksteen, krijgen een kilo merriebrok en 4x daags hooi
Goh wat zijn jullie al ver in de dracht!

Hennos wat een mooi buikje! Nog fijn aan het rijden?

Mirjamalvaro heerlijk! Fijn dat het zo kort duurt :j

Aatrox jammer dat ze zo bang is voor het vuurwerk. Ik zou lekker bij haar blijven en verwennen. Misschien valt het mee

Boelles vanaf 180 dagen ongeveer voel ik het soms. Maar sommige drachten zal je ze ook nooit zien of voelen schoppen helaas
Sicco is erg gaaf! Goede keuze. Helaas voor mij niet haalbaar. M’n merrie is een Pier (=Beart =Jasper)

Nieky Jaa ik probeer m’n best te doen nog te helpen in de stallen elke dag. Maar ik doe het gelukkig nooit alleen dus dat scheelt wel. Wat heb je het toch heerlijk voor elkaar! Top.
Jaa Minthe is super braaf. Eerlijk gezegd niet gedacht want als jong paard (oké dat is ze nogsteeds) was ze wel angstig voor sommige dingen. Maar merk ik onder het zadel niks van.
Klopt zilver is al met haar uier begonnen. Maar nog niet extreem
Mooie foto’s met de krans! Wauw! Lekker alles al over de helft. Ik vind lizzy echt een plaatje <3 Van voor lijken ze allemaal wel bollies

Wij tellen ook lekker door. Van de week ergens tietfotos gemaakt. Komt al verandering in
Afbeelding
Knappe bollies
Afbeelding
Fijne kerst allemaal! <|- {:)

Friesfanaat

Re: Het Dikke Buiken Topic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

Hier gaat alles ook gelukkig nog goed. Julia hoeft nog maar 81 dagen tot veilig, gaat ineens heel snel voor mn gevoel! Kon het vorige week niet laten héél eventjes op te stappen en een paar rondjes te stappen en klein stukje draf. Al briesend en knorrend had ik daarna weer een blije pony op stal <3

Haar buikje blijft nog wat bescheiden vind ik zelf maar weet zeker dat er wel wat in zit :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meiske is vandaag precies op de helft, 160 dagen tot veilig :) Nog lekker fanatiek onder het zadel en ziet er megagoed uit vind ik zelf O:)

Afbeelding

Afbeelding

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:28

Hier zitten de dames nu op 221 en 219 dagen. Hasta is echt mega! En vanmiddag voor de zekerheid Dolly ook nog laten checken en gelukkig nog steeds drachtig! Op naar April!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:36

Pomski fijn dat je bevestiging hebt en beide dames drachtig zijn! Lijkt mij toch wat fijner wachten haha. Schiet ook al op bij jou.

Friesfanaat even een ritje vinden ze vaak zo fijn en gezellig. Ik herken dat wel! 80 dagen schiet inderdaad op! Zo fijn als je uit de 3 cijfers bent met het aftellen. Dan duren 320 dagen wel lang hoor
Ze zien er mooi uit zeg! Beide nog wel bescheiden :j Al vind ik dat Friezen sowieso de laatste 2 maanden snel uitdijen. Meiske ziet er prachtig uit!!

Hier alweer 8 maanden drachtig (oké oke officieel maandag, maar had vandaag met het mooie weer al foto’s gemaakt)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 36 min geleden

Vanochtend ook even een klein ritje met Hasta gemaakt. Gaat nog prima!
Afbeelding
Afbeelding