Ze zien er mooi uit! Sisi is al een heel paard zeg! Telt ook al mooi doorShadow welkom! Ben benieuwd of je gelijk hebt! Ze lijkt nog niet heel breed nee. Heb je ook een foto van de vader? Naam zegt mij zo niks
Lyona schiet ook al op! Aftellen! Niks om je zorgen om te maken hoor bij zo’n uier. Het is normaal door de hormonen dat het met dit aantal dagen wat begint te rommelen. Echt vullen zullen ze nog niet
Svala is een beetje vies
Rowindie ik zie het! Zou mooi zijn! Ik zou ook zeggen drachtig van deze foto’s

Maribor ik verwen ze vooral met aandacht en lekkers. Werken doen we niet meer. Ze hebben hier een liksteen, krijgen een kilo merriebrok en 4x daags hooi
Goh wat zijn jullie al ver in de dracht!
Hennos wat een mooi buikje! Nog fijn aan het rijden?
Mirjamalvaro heerlijk! Fijn dat het zo kort duurt

Aatrox jammer dat ze zo bang is voor het vuurwerk. Ik zou lekker bij haar blijven en verwennen. Misschien valt het mee
Boelles vanaf 180 dagen ongeveer voel ik het soms. Maar sommige drachten zal je ze ook nooit zien of voelen schoppen helaas
Sicco is erg gaaf! Goede keuze. Helaas voor mij niet haalbaar. M’n merrie is een Pier (=Beart =Jasper)
Nieky Jaa ik probeer m’n best te doen nog te helpen in de stallen elke dag. Maar ik doe het gelukkig nooit alleen dus dat scheelt wel. Wat heb je het toch heerlijk voor elkaar! Top.
Jaa Minthe is super braaf. Eerlijk gezegd niet gedacht want als jong paard (oké dat is ze nogsteeds) was ze wel angstig voor sommige dingen. Maar merk ik onder het zadel niks van.
Klopt zilver is al met haar uier begonnen. Maar nog niet extreem
Mooie foto’s met de krans! Wauw! Lekker alles al over de helft. Ik vind lizzy echt een plaatje
Van voor lijken ze allemaal wel bolliesWij tellen ook lekker door. Van de week ergens tietfotos gemaakt. Komt al verandering in

Knappe bollies

Fijne kerst allemaal!

Nog lekker fanatiek onder het zadel en ziet er megagoed uit vind ik zelf