Je zou denken dat ze bijna moet bevallen mijn god
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rowindie schreef:Dit is 1 van mijn dames….. Ze zit geloof ik net niet op de helft maar durf t niet met zekerheid te zeggenJe zou denken dat ze bijna moet bevallen mijn god
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
).
, helemaal na 3 jaar geen veulen te hebben gehad! 

Geen hengst van de buren?
Nee geintje. Wat is ze bol joh! Is ze maiden? Wil je de andere nog scannen? Of wacht je gewoon af?
Wat is het voor een?
heerlijke foto’s. Kan daar zo van genieten dat ze gewoon staan te kroelen 
Nu al een aangespoelde walvis haha! Felicia ziet er inderdaad top uit!
alhoewel, die foto’s in de stal zie ik wel een buikje. Heerlijk een solarium, staat op m’n wensenlijstje
Haha geintje! Ze zijn allemaal al goed bol! Behalve Roos inderdaad. Zal nog wel komen 
Die is echt bescheiden! Maiden?
Sophie ook al aardig rond voor een maiden, dat zie vaak wel later dat ze zo rond worden. Ze zien er allemaal goed uit! Blijven ze het jaarrond op het land? Of elke nacht op stal?

De tijd vliegt voorbij wat dat betreft.
15 juli is ze drachtig gescand bij de hengstenhouder maar hij heeft de dekking helaas nog niet ingevuld dus weet niet precies wanneer ze uitgerekend is of op hoeveel dagen ze drachtig is gescand. Ze is 17/18 (heel slecht van me dat ik het niet precies weet haha) en heeft in t verleden een paar veulens gehad maar dat is al jaren geleden. Geen maiden dus.
. Gaat echt snel nu!!
.

mooie rij foto hoor! Heerlijk hè als ze zo vertrouwd zijn. Ik hou niet van die drukke stresskippen die je na een rustige periode eerst 5x moet longeren voordat het enigszins veilig is om op te stappen. Als ik na 2 maand wil opstappen vind ik dat dat moet kunnen zonder rodeo of spanning. Gelukkig lukt dat haha! Lekker dat Frosty ook zo is! Goud waard . Wat knap dat je naar buiten durfde! Heb je gister nog een rondje buiten gedaan?
Jammer dat het hooi niet is wat je verwachtte. Kon je het niet ruilen?
Zilver bevalt altijd rond de 320 dagen en een keer 330 dagen. Van Minthe (maiden) weet ik het dus nog niet, maar zou mij niks verbazen als ze haar moeder achterna gaat
Hoeveel paarden heb je nog?

Dus die krijgen volop merriebrok. Ben ze nu aan het afspenen, maar zeker Ice vind ik nog veels te dun. Die krijgt een paar kilo per dag van merriebrok, weight lift brok, supplementen en olie.
En anders hebben we volgend jaar 2 veulentjes ipv 3.
Bij ons geboren en opgegroeid maar nog met de stalnaam van de vorige eigenaar aangezien ik May Day toen hoog drachtig kocht. Wel mooi nieuws natuurlijk. Begin dit jaar hebben we m naar Duitsland verkocht omdat we m zelf niet voor de fokkerij wouden gebruiken. Hij is enorm goed terecht gekomen en nu ook nog kampioen geworden in Duitsland op de hengstenkeuring!