iemand m al geopend?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fokfanaat schreef:misschien is de valdez x voltaire nog iets voor het gelders, die heeft een volledig gelderse oma.
Hoppje schreef:Hallo,
Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar weet iemand ook of er foto's zijn gemaakt van de tuigpaarden en waar ik die zo kan terugvinden.
Bedankt!
daffie1986 schreef:Aangezien er al gespeculeerd werd over de nieuwe naam die diebrecht zou gaan krijgen, zal ik hem toch maar even vermelden hiero. Diebrecht is samen met het andere paard aangekomen in denemarken en zal voortaan door het leven gaan als: Blue Horse Denzel. De Jazz X Ferro X Sultan gaat voortaan door het leven als: Blue Horse Don Olymbrio.
Dacht dat jullie het misschien wel leuk vonden om te weten.
daffie1986 schreef:Aangezien er al gespeculeerd werd over de nieuwe naam die diebrecht zou gaan krijgen, zal ik hem toch maar even vermelden hiero. Diebrecht is samen met het andere paard aangekomen in denemarken en zal voortaan door het leven gaan als: Blue Horse Denzel. De Jazz X Ferro X Sultan gaat voortaan door het leven als: Blue Horse Don Olymbrio.
Dacht dat jullie het misschien wel leuk vonden om te weten.
fokfanaat schreef:tja kwa bloed ook meer iets voor het buitenland, maar was wel een goed beest.
NatasjavE schreef:NatasjavE schreef:Wat!!!! Gaat die hele mooie vos ook naar Denemarken![]()
Jammer.
Nou,...blijkbaarik zat te dromen over voskleurige veulentjes met witte voetjes
peetje82 schreef:Charmeur is mij wel opgevallen, denk dat ik mn keuze gemaakt heb!
malaca schreef:peetje82 schreef:Charmeur is mij wel opgevallen, denk dat ik mn keuze gemaakt heb!
Twijfel ook nog voor mijn merrie maar zag dat Chagall de hoogste verwachtingswaarde ooit heeft nl.207 en Charmeur maar iets van 165.
Wat betekend dit precies,weet iemand dat??
Kan iemand meer vertellen over het karakter van beide hengsten?