En is het tijdschema al bekend?
Ik zoek me verloren op internet en bij kwpn werd ik net van de telefoon gegooid omdat ze dicht gingen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Ziezo_X schreef:Bij mijn merrie heb ik met wedstrijden altijd roosjes hoog op dr hals liggen omdat ze heel weinig bespiering heeft. Mij werd aangeraden om bij de keuring toch 21 of 23 knotjes te maken omdat de hals anders én onbespierd én kort lijkt. Ze heeft hele dikke manen en uitdunnen lukt niet zo goed, maar als je strak vlecht met gel ziet het er bijna altijd wel mooi uit.
![]()
Trouwens, kan iemand mij vertellen of ik van het najaar nog een IBOP zou mogen doen met mijn merrie of dat ik daar dan weer tot volgend jaar mee moet wachten?

Ziezo_X schreef:Bij mijn merrie heb ik met wedstrijden altijd roosjes hoog op dr hals liggen omdat ze heel weinig bespiering heeft. Mij werd aangeraden om bij de keuring toch 21 of 23 knotjes te maken omdat de hals anders én onbespierd én kort lijkt. Ze heeft hele dikke manen en uitdunnen lukt niet zo goed, maar als je strak vlecht met gel ziet het er bijna altijd wel mooi uit.
![]()
Trouwens, kan iemand mij vertellen of ik van het najaar nog een IBOP zou mogen doen met mijn merrie of dat ik daar dan weer tot volgend jaar mee moet wachten?
Ik vind het er persoonlijk erg rommelig uit zien.
frutsels schreef:@Sarabande: Ik ben niet blond, maar als ik onder regiomenu Gelderland kijk, kan ik nergens iets vinden van de merriekeuring op juli. Kan je mij precies vertellen waar of het schema in een link zetten ofzo?

Alleen gelukkig werd het die dag gedaan voor ons. Ik zou anders wel priegelvingertjes hebben gekregen! 
sarabande schreef:frutsels schreef:@Sarabande: Ik ben niet blond, maar als ik onder regiomenu Gelderland kijk, kan ik nergens iets vinden van de merriekeuring op juli. Kan je mij precies vertellen waar of het schema in een link zetten ofzo?
Je hebt gelijk er staat nog geen schema alleen dat 10 juli de springpaarden zijn en 11 juli de dressuurpaarden, slordig van zon grote afdeling ik ging er van uit dat ze de info op tijd on line zouden hebben.