Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Jammer Kajanus! Vanaf de foto vond ik hem ook voldoende opwaarts bewegen maar ik ben verder een leek.
Het blijft een ontzettend gaaf dier!
meredith schreef:weule schreef:net mijn vader nog aan de telefoon die daar op de tribune zit, tot nu toe 1 echt goede gezien zei hij. 616 Sandreo X farrington.
edit: toevallig iemand met een boekje die mij kan vertellen wat er in de 3de generatie zit?
symfonie-lector
misterA schreef:De eerste zeven groepen heb ik gezien, vandaag waren er wel een paar fraaie hengsten bij.
De hengst met de beste draf mocht niet verder, hij kon /wilde niet galoperen. Gebrek aan inzet
volgens de jury, volgens mij snapte hij er niks van. Hij is ook nog eens fraai van type.
523, Jazz x Amor.
Kajanus schreef:Maar ik denk dat ze op voorhand al geen Houston wilde hebben en dat ze dat er maar van gemaakt hebben.
Levy schreef:Ook ik heb vandaag een paar fijne paarden gezien.
Echter ook een "verrassing" in de vorm van de Sandreo. Dat die is doorverwezen, daar kan ik me niet echt in vinden
Buiten dat ook een zeer gezellige dag gehad
Sannah schreef:Levy schreef:Ook ik heb vandaag een paar fijne paarden gezien.
Echter ook een "verrassing" in de vorm van de Sandreo. Dat die is doorverwezen, daar kan ik me niet echt in vinden
Buiten dat ook een zeer gezellige dag gehad
Met een hoop eten en plezier
Sannah schreef:Kajanus schreef:Maar ik denk dat ze op voorhand al geen Houston wilde hebben en dat ze dat er maar van gemaakt hebben.
Wat een onzin ga je uitkramen, gedraag je.
Vero83 schreef:iemand de florencio hengsten gezien?
of foto's ervan? ik zoek eentje die niet in boekje staat buitenlandse hengst duits, donker bruin
Cayenne schreef:Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar foto's van de Sandreo
fokfanaat schreef:zo ik ben ook weer terug!