Ik koop altijd zulke pallets uit Nederland, veel goedkoper dan hier Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik koop altijd zulke pallets uit Nederland, veel goedkoper dan hier

)
) 

.
. De merries was ik soms de sokken en de staart voor ze moeten bevallen. Helemaal wassen doe ik eigenlijk nooit tenzij er reden voor is. Aantal jaar geleden bv had April een soort allergische reactie op muggen en toen moest ik haar wassen met speciaal spul.
hoe gaat het met jouw zwangerschap?
wat leuk dat ze weer terug staat op de stal waar ze zelf geboren is. Ga je dit veulen houden eigenlijk?

), vond ze wel lekker

Paint_Lover schreef:Goh, als ik jouw maiden zie denk ik bijna dat Frosty leeg is.... die is nog helemaal niet rond en morgen op dag 170
Ik fok enkel om zelf aan te houden, zeg nooit nooit maar in principe blijft dit veulentje gewoon![]()
Morgen maar eens n rondje goede foto's maken, vandaag rondje wasstraat gedaan incl tosti (solarium), vond ze wel lekker
[ Afbeelding ]
Glanzen doet ze wel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Paint_Lover schreef:Goh, als ik jouw maiden zie denk ik bijna dat Frosty leeg is.... die is nog helemaal niet rond en morgen op dag 170
Ik fok enkel om zelf aan te houden, zeg nooit nooit maar in principe blijft dit veulentje gewoon![]()
Morgen maar eens n rondje goede foto's maken, vandaag rondje wasstraat gedaan incl tosti (solarium), vond ze wel lekker
[ Afbeelding ]
Glanzen doet ze wel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]