Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Liezel1 schreef:whoeiii, dat is rodeorijden als je daarmee een parcours moet volbrengen... (als hij het hele parcours zo zou springen)
ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar een filmpje ofzo.. naar de afzet en de techniek boven de sprong...
Kajanus schreef:Daar wil je in ieder geval een gemiddelde ruiter opzetten.Daar wil geen ruiter opzittende commissie zagen hun ruiters al vliegen.
daniella74 schreef:Volgens mij zijn de verhoudingen tussen vader en zoon nog steeds ernstig bekoeld, althans dat is het laatste wat ik er over hoorde onlangs. Willem is wel een bijzonder getalenteerde en fijne ruiter.
Sue_ schreef:pfff daar wil je echt niet opzitten....
kiana schreef:ik denk als ze dit soort hengsten allemaal gaan toelaten voor het verrichtingsonderzoek, dat er veel meer zijn die zouden gaan trixen. ( er vanuit gaande dat dit gebeurd zou zijn, waar ik geen mening over geef)
Een aangewezen hengst heeft toch vaak meerwaarde dan een 2e bez hengst.
vanuit dat standpunt is het wel goed dat ze eruit gaan.
Toch hoop ik dat ie echt zo goed is en dat het paard het zal bewijzen, is toch leuk.
LJB schreef:Het lijkt mij dat het stamboek de kans zo klein mogelijk moet maken om geen goede hengsten over het hoofd te zien. Als je het punt dierwelzijn noemt kan ik mij er wel in vinden om getrixte hengsten er snel uit te doen.
Katja schreef:Haha, Pipo heeft helemaal gelijk. Dan mag de dressuuravond wel afgeschaft worden.
Ruchet schreef:Nog even geduld dames !
anneliesdj schreef:Ruchet schreef:Nog even geduld dames !
hoe lang nog?
Paar pagina's terug
LJB schreef:kiana schreef:ik denk als ze dit soort hengsten allemaal gaan toelaten voor het verrichtingsonderzoek, dat er veel meer zijn die zouden gaan trixen. ( er vanuit gaande dat dit gebeurd zou zijn, waar ik geen mening over geef)
Een aangewezen hengst heeft toch vaak meerwaarde dan een 2e bez hengst.
vanuit dat standpunt is het wel goed dat ze eruit gaan.
Toch hoop ik dat ie echt zo goed is en dat het paard het zal bewijzen, is toch leuk.
Moet een stamboek een hengst niet toelaten omdat hij dan meer waard is? Dat mag het stamboek niets uit maken.
Het lijkt mij dat het stamboek de kans zo klein mogelijk moet maken om geen goede hengsten over het hoofd te zien. Als je het punt dierwelzijn noemt kan ik mij er wel in vinden om getrixte hengsten er snel uit te doen.
eilander schreef:Hij is er in de 2e bezichtiging uit gegooid omdat hij niet te beoordelen was.!
daniella74 schreef:eilander schreef:Hij is er in de 2e bezichtiging uit gegooid omdat hij niet te beoordelen was.!
Vraag ik mij alleen af hoe hij de 1e bezichtiging is doorgekomen?