2e en 3e Bezichtiging KWPN Hengstenkeuring Den Bosch!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lilliputter

Re: 2e en 3e Bezichtiging KWPN Hengstenkeuring Den Bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:01

Er was wel weer super veel kwaliteit aan paarden aanwezig in Den bosch zeg... Nadeel vond ik alleen dat het beeld dat op het scherm vertoont werd veel trager was dan in werkelijkheid. Op het scherm dacht je soms echt van..... terwijl in de ring het er veel actiever uit zag..

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:02

Gefeliciteerd Lilliputter!

Ben net terug uit Den Bosch,vond Florencio echt over gewaardeerd en United ondergewaardeerd,en Scandic ook wat onder gewaardeerd.Maarja was al wel van tevoren duidelijk wie er zou winnen.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:04

United vond ik ook echt super!! En wat een nakomelingen fokt die hengst! Scandic vond ik ergens wel terecht... de hengst liep steeds iets achter de loodlijn en wat te diep vond ik.. Wel super qua beweging en oefeningen. Echt top! Maar misschien dat ze hem daarop afgerekend hebben?!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:06

liliputter schreef:
Bravour is inderdaad van IPS, maar dat contact is erg goed dus het voelt als een eigen hengst! Wij hebben nog een volle zus (bijna 2 en al dik 1.65) en een volle broer (jaarling) in de opfok thuis.

Gaaf hoor! :) Hoe doen doe het? Beloven ze net als hun grote broer wat voor de toekomst? Lijken ze op elkaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:08

liliputter schreef:
Bravour is inderdaad van IPS, maar dat contact is erg goed dus het voelt als een eigen hengst! Wij hebben nog een volle zus (bijna 2 en al dik 1.65) en een volle broer (jaarling) in de opfok thuis.

Kan me voorstellen dat een gaaf gevoel is!
Heb ook zoiets met boston (rijd moeder en halfzusje), en die dan alleen 2de bezichtiging nog meegedaan en was daar al trots op :+

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:09

Van de volle zus hebben wij stiekem ook erg veel verwachtingen van, vanmorgen los gehad in de bak en ja ben nu al helemaal bevooroordeeld natuurlijk maar die kan denken wij ook ver komen. De volle broer van Bravour is qua ext. misschien net iets mooier maar ze kunnen alle 2 net als Bravour sterk bewegen met een erg sterk achterbeen (wat vandaag niet helemaal tot zijn recht is gekomen) Sjoert komt deze zomer foto's maken, dus jullie houden dat nog tegoedt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:11

liliputter schreef:
Sjoert komt deze zomer foto's maken, dus jullie houden dat nog tegoed :D

Daar houden we je aan!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:12

hee lilliputter gefeliciteerd zeg!! heel gaaf!!!

ik vond de uitslag ook zoooooo dom, ben net thuis, ik weet niet wat die jury heeft gedronken mis hadden ze een boompie in hun ogen maar united was zeeeeeeeker ondergewaardeerd!

heb gehoord dat er vandaag ook echt goeie meeliepen van united... heb er vorrig jaar bij de merries ook een paar heel fijne paarden van gezien!
het is vrijwel zeker dat ik hem dit jaar op de rhodium ga zetten :)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:12

haike schreef:
liliputter schreef:

Kan me voorstellen dat een gaaf gevoel is!
Heb ook zoiets met boston (rijd moeder en halfzusje), en die dan alleen 2de bezichtiging nog meegedaan en was daar al trots op :+

Of je nou een paard fokt dat een goed sportpaard is of door de 3e bezichtiging heen komt; Trots ben je altijd! En tuurlijk aan elke hengst in dit geval zijn plus en minpunten, maar het blijven moment opnames. Zambuka bijvoorbeeld vond ik niet zo'n bijzondere hengst vorig jaar. Nu was het dus 180 graden gedraaid voor mij! Zo'n koel karakter en dan zo door de baan gaan (vergeleken met vorig jaar) Hengsten moet je de kans geven...

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:13

liliputter schreef:
Van de volle zus hebben wij stiekem ook erg veel verwachtingen van, vanmorgen los gehad in de bak en ja ben nu al helemaal bevooroordeeld natuurlijk maar die kan denken wij ook ver komen. De volle broer van Bravour is qua ext. misschien net iets mooier maar ze kunnen alle 2 net als Bravour sterk bewegen met een erg sterk achterbeen (wat vandaag niet helemaal tot zijn recht is gekomen) Sjoert komt deze zomer foto's maken, dus jullie houden dat nog tegoedt :D

Gaaf daar houden we je aan! En een nog mooier uiterlijk dan Bravour? *D

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:13

United had echt hele gave nakomelingen vandaag! Heb ook niets anders dan een super trotse eigenaar gezien :D Zal vast een goede keus zijn!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:15

En het karakter, net waren Karen Nijvelt vandaag over Maestro zei... Bij zowel Bravour, zijn zus of broertje; dat is echt een 10+. Ze zijn er als het moet, maar een knuffelbeer op stal :D Maar wat is jullie mening?? Ben zo in de wolken dat ik wel wat kritische meningen wil weten eigenlijk!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:16

haha ja we zullen zien ;)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:17

Vond t trouwens erg jammer dat de stoere Rodium niet door mocht... was ik ook erg fan van!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:19

haha ps ja over maestro is echt 1000% waar, hij is zo makkelijk! met dekken gewoon een halster met touwtje, je kan zo met hem het bos in en zelfs het nichtje van karen ( het meisje is 4) zit er zo op!

en dan wil die nog ELKE dag werken en is NOOOOOOOOOOIT chagerijnig... heerlijk zo n beest!

en dan z n veulens... WOW goed bewegen en zuuuulke makkelijke paarden!!!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:20

Super is dat he!! Een hengst die zo makkelijk is en er altijd is!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:23

ja beter kan je niet hebben als sport en fok paard! ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg m n paardjes eten geven :D

jij zal wel heerlijk slapen lilliputter haha :D

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:26

Ik slaap super vanacht :D Kunnen de zenuwen langzaam aan weer opbouwen voor het v.onderzoek 14 maart!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:35

Gefli liliputter, maar eh, je onderschrift is wel een beetje overheersend ;)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:36

Sorry, voor heel eventjes mag dat vind ik :o Dit is al meer dan wij hadden verwacht en zijn gewoon apetrots! Wat er nu ook gaat gebeuren...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:38

Haha, tuurlijk mag het, je hebt recht om trots te zijn toch?
Wanneer maken ze bekend welke hengsten er voor de kampioenskeuring verwacht worden?

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:41

Morgenvroeg worden ze allemaal nog gepresenteerd en daarna volgt de uitslag... :)

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:46

Gefeliciteerd Liliputter, super dat hij is aangewezen!

Ik ben net terug uit den Bosch, ben alleen de avond geweest, veel moois gezien. Ik vond Scandic superfijn voorgesteld worden door Patrick Kittel, ook Voice, Wynton, Prestige konden mij bekoren. De inmiddels 18 jarige Jazz zette ook zijn beste beentjes voor, al zag je dat zoonlief de passage op dit moment beter kan uitvoeren. Wel leuk om ze samen te zien.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:53

Hoe gaat die presentatie in zijn werk dan? Dat is toch gewoon aan de hand? Is daar nog wat aparts aan dan?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 02:01

United x Gribaldi.
Das een goeie :D