VValar schreef:Leuke paarden diega, vooral die Rhodium spreekt mij aan. Alleen zou ik echt die voorplukjes invlechten op de keuring
Voor de keuring ga ik dat zeker doen, maarre gister ff niet, weet jij hoe warm het gister was!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ziezo_X schreef:Shalot schreef:Heb gelijk effe KWPN gebeld begon nu te twijffelen. Bij gelderse merrie geld Exterieur 70/beweging 70 = ster. Anders kom je bij het KWPN rijpaard. daar moet je 75/75 hebben
Bedankt! =)
rowo schreef:Shalot schreef:Heb gelijk effe KWPN gebeld begon nu te twijffelen. Bij gelderse merrie geld Exterieur 70/beweging 70 = ster. Anders kom je bij het KWPN rijpaard. daar moet je 75/75 hebben
Oh is een gelderse? Dat hd ik niet mee gekregen. En exterieur 70 is bij KWPN ook goed genoeg voor ster, dus geen 75 zoals jij zegt.

Al kan je er toch vrij weinig van zeggen vooraf. Ben benieuwd! Citaat:Het KWPN kent de volgende predikaten voor Gelderse paarden:
Ster
Keur
PROK
IBOP
Elite
Sport
Preferent
Prestatie
De laatste 4 predikaten kunnen postuum worden toegekend. [10]
Merries
Een stamboekmerrie krijgt het predikaat Ster als ze minimaal 1.60 meter is, minimaal 70 punten voor exterieur, minimaal 60 punten voor beweging en minimaal 140 punten voor 2 van de 3 cijfers voor exterieur, bewegen of springen heeft behaald. Als vrijstelling is verleend voor vrij bewegen omdat de merrie een Sportpredikaat dressuur of een IBOP-predikaat dressuur heeft, moet de merrie minimaal 70 punten voor exterieur hebben behaald. Als vrijstelling is verleend voor vrijspringen omdat de merrie een Sportpredikaat springen of een IBOP-predikaat springen heeft, moet de merrie minimaal 70 punten voor exterieur hebben behaald en minimaal 60 punten voor beweging.
Harlekijntje schreef:Jezzi schreef:Wij van stal gaan naar Brummen Ziezo, de lokatie is bij die rijvereniging.
Jezzi heb je daar een adres van en weet jij hoe laat het begint? Ik denk 9:00 uur maar weet het niet zeker.
) 

Ze vonden haar niet jeugdig genoeg (
Hier snap ik dus niets van) en nog niet sterk genoeg in haar achterbeen. Verder zeiden ze weinig over haar. In het commentaar kan ik me op zich wel vinden, in de plaatsing helemaal niet. Zetje liep namelijk achteraan in haar groep. rowo schreef:Terug uit Luttenberg, echt leuk om zo'n Centrale Keuring eens mee te maken. Zetje is helaas geen keur gewordenZe vonden haar niet jeugdig genoeg (
Hier snap ik dus niets van) en nog niet sterk genoeg in haar achterbeen. Verder zeiden ze weinig over haar. In het commentaar kan ik me op zich wel vinden, in de plaatsing helemaal niet. Zetje liep namelijk achteraan in haar groep.
Kan me niet voorstellen dat een 5-jarige eruit ziet als een 20-jarige. (Zo zou ik jeugdig iig opvatten) 
rowo schreef:K vond trouwens de VION cup ook erg leuk. Had net zulke woest hoge parcoursen als op CSI geesteren verwacht, maar stond echt niet hoog.
!
ze is nu 1.67 m.
Ziezo_X schreef:rowo schreef:K vond trouwens de VION cup ook erg leuk. Had net zulke woest hoge parcoursen als op CSI geesteren verwacht, maar stond echt niet hoog.
De jonge waarbij ik in de pensionstalling sta had beloofd om mijn paard overmorgen voor te brengen in Brummen tot hij er gister achter kwam dat hij helemaal was vergeten dat hij dan op CSI Geesteren moest rijden! Hihi!