Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0ojannekeo0 schreef:Ik kreeg ook net een sms-je van iemand dat Kajanus niet door is! Helaas! Ben benieuwd wat de bemerking(en) waren!
hilden1971 schreef:Qua bloedvoering met Royal Dance zal het KWPN zo`n paard nooit door laten gaan ivm röntgenfoto`s. Helaas maar waar. Jammer voor ze snel ruinen dat beestje.
meredith schreef:0ojannekeo0 schreef:Ik kreeg ook net een sms-je van iemand dat Kajanus niet door is! Helaas! Ben benieuwd wat de bemerking(en) waren!
ga jij die niet geven dan![]()
oeps kon het na al die pm tjes van jou aan mij niet laten sorry zal het niet meer doen.
Kajanus schreef:Toch maar even een topic aangemaakt.
Ik ben erg nieuwsgierig wie er dit jaar ook naar de hengstenkeuring gaat met zijn hengst.
Wij gaan dit jaar met een Houston x Royal Dance en trainen hem zelf.
Als veulen
En nu als 2 1/2 jarige hengst
Zoals gezegd trainen we hem dit jaar zelf en ik ben benieuwd of meer bokkers dat doen.
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat ze voor voer krijgen en hoeveel en meer van dat soort informatie.
ceasario schreef:Heel mooi dier...maar let op vlgs. mij dat hij niet te "vet" wordt...Krijgt een voor de keuring wat korte croupe...
Draven kan hij ...maar als het de mijne was bestond zijn werk voor 70 % uit galopwerk.
Kajanus schreef:Hij mag inderdaad nog wel wat kilootjes kwijt.
Galoperen kan hij ook wel goed, maar waarom zou zijn werk voor 70 % uit galoperen moeten bestaan!!
Beber schreef:Helaas Kajanus, wat was het commentaar ?
ceasario schreef:fokfanaat schreef:tuurlijk!
komen de eerste!
zoeken jullie de afstamming erbij, ga ik verder met de fotoos!
542
542 Johnson x Sultan 1.65 m
Vedetje schreef:Ja wat is dan het verschil??
Vedetje schreef:Ja wat is dan het verschil??