Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Het grootste en belangrijkste nadeel voor mij van het veilen is dat je er geen hand in hebt wie het laatste bod heeft
Ik heb 1 van mijn beste veulens geveild, dat had een lopend reclamebord voor mijn fokkerij moeten worden maar hij is verkocht naar Verweggistan en nooit meer wat van gehoord. Dan heb je 1 keer leuk geld gehad maar dat is maar eenmalig en weegt niet op tegen het effect van positieve reclame.
En los daarvan, ik wil eigenlijk ook gewoon dat mijn veulens goed terecht komen en goed opgefokt worden en zo alle kansen hebben op een leuk leven
KahluaB schreef:KahluaB schreef:Was de hengst Knock Out op de HK?(hengstencompetitie)
Wat vinden/vonden jullie ervan?
Ik kan niet vinden waar hij ter dekking staat,wie kan me helpen?
Hij zit in de EDS veiling collectie:
https://excellentdressagesales.com/coll ... ock-out-2/
misterA schreef:Dat noemen we handel. Mogen we wel blij mee zijn. Het schoont de markt op. Wat zou er jammer aan moeten zijn dat je er niets meer van hoort? Nieuwsgierigheid of zo?
lieketje16 schreef:[ [url=m/uyRgdc.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi allemaal,
Ik kom even binnenvallen. Ik ben op zoek naar een hengstenkeuze voor mijn 4-jarige merrie. Het wordt haar 1e veulentje. Wat belangrijk is, is een hengst met een goede draf die haar aan kan vullen. Ik zou liefst een hengst kiezen die zich al meer bewezen heeft in zijn nakomelingen. Ben op dit moment bijvoorbeeld aan het denken aan Glamourdale of Glocks toto jr. Hebben jullie ideeën en tips?
lieketje16 schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben dol op Vivaldi bloed maar heb getwijfeld omdat Vivaldi natuurlijk Crack-C bloed is en Bordeaux ook dus toch al een soort lijnenteelt. Hoe denken jullie daarover?