Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffie1986 schreef:mooie foto's elly. Zijn er meer als genoeg om van te genieten. Heb jij toevallig kaartjes uitgedeeld aan de eigenaars van de paarden, want anders zal ik de link even doorsturen.
yvonnepuntnl schreef:EllyGesth schreef:Ik heb eindelijk alle foto's bewerkt en nu staan ze allemaal online bij http://www.oypo.nl/elge.
Veel plezier met het bekijken ervan, gr. Elly
Hard gewerkt Elly!
Ik heb inmiddels de springfoto's van dag 2 er op staan.
De dressuurfoto's van vrijdag staan er morgenochtend pas op.
Leonora schreef:die grote is Westpoint. Blijft een heel apart dier, laten ze die maar bij EG brengen,
Leonora schreef:die grote is Westpoint. Blijft een heel apart dier, laten ze die maar bij EG brengen,
dan weten we zeker dat hij meedoet in Londen![]()
Charmeur is te gek, hebben er hier gelukkig twee van drachtig.
Zhara-Obertje heeft het heel goed gedaan,
wat een leuke merrie onder het zadel!
EllyGesth schreef:daffie1986 schreef:mooie foto's elly. Zijn er meer als genoeg om van te genieten. Heb jij toevallig kaartjes uitgedeeld aan de eigenaars van de paarden, want anders zal ik de link even doorsturen.
Nee daffie dat heb ik niet gedaan, daar was ik te verlegen voor, ik had ze wel bij me, maar ik durfde ze niet uit te delen, stom hé.
Ik zou het heel leuk vinden als jij het door zou willen geven, bedankt. Gr. Elly
NatasjavE schreef:Leonora schreef:die grote is Westpoint. Blijft een heel apart dier, laten ze die maar bij EG brengen,
dan weten we zeker dat hij meedoet in Londen![]()
Charmeur is te gek, hebben er hier gelukkig twee van drachtig.
Zhara-Obertje heeft het heel goed gedaan,
wat een leuke merrie onder het zadel!
Heb jij de Elegant er drachtig van???
Want dan kom ik kijken