Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hns schreef:Pfff... Ik word er niet goed van. Zovéél paarden die niet stil kunnen staan en zelden dat ze dat kunnen. Een paard kan weleens een off-day hebben, maar ik vind het langzamerhand wel héél opvallend iedere keer.
hns schreef:Pfff... Ik word er niet goed van. Zovéél paarden die niet stil kunnen staan en zelden dat ze dat kunnen. Een paard kan weleens een off-day hebben, maar ik vind het langzamerhand wel héél opvallend iedere keer.
ayo schreef:Ik vind het wel goed wat ze laat zien, maar het paard vind ik niet spectaculair in zijn bewegingen of uiterlijk. Met name die hals, ik hou er niet van...
kimberley12 schreef:hns schreef:Pfff... Ik word er niet goed van. Zovéél paarden die niet stil kunnen staan en zelden dat ze dat kunnen. Een paard kan weleens een off-day hebben, maar ik vind het langzamerhand wel héél opvallend iedere keer.
HNS, dat zijn typisch dressuurpaarden, zijn weinig gewend. Bij de springhengsten, zie je dat stukken minder.
Conny_ schreef:het ziet er ook wel mooi en goed uit, dat is het niet.. Maar weet niet, ik word er niet extra warm voor.. Okee ik zou er geen moeite mee hebben om dit paard bij mij op stal te hebben staan, maar ik word warmer van jazz zelf..
kimberley12 schreef:hns schreef:Pfff... Ik word er niet goed van. Zovéél paarden die niet stil kunnen staan en zelden dat ze dat kunnen. Een paard kan weleens een off-day hebben, maar ik vind het langzamerhand wel héél opvallend iedere keer.
HNS, dat zijn typisch dressuurpaarden, zijn weinig gewend. Bij de springhengsten, zie je dat stukken minder.
Citaat:De dressuursport verkeert in een spagaat. Enerzijds wordt alles gedaan om de sport aantrekkelijk te maken voor een groot publiek, want men wil meer sponsoring, prijzengeld en publiciteit. Anderzijds kun je er niet omheen dat dressuur een concentratiesport is, die eigenlijk niet thuishoort in de onrustige entourage van een groot publieksevenement.
0ojannekeo0 schreef:Ik geniet in Den Bosch! Heb de hengsten van Lilliputer en Mriell op de foto staan. Die komen later dit weekend. Vivaldi, Wynton, Zizi Top terechte winnaars!! Ik had ze ook allemaal op nr 1 staan!
Nu naar bed..morgen half 9 in den bosch!
Ik heb nog 2 kaartjes over dus als iemand nog zin heeft...
liliputter schreef:WAT een dag!!! De spanning was gewoon niet te houden en de zenuwen gierden door ons lijf! Je eigen hengst daar in het middelpunt zien staan was gewoon geweldig. De 3e bezichtiging hadden we heel stiekem op gehoopt, maar toen de 3e zelf... ik verging bijna van de spanningEn toen het verlossende woord: AANGEWEZEN!!
![]()
Jullie snappen wel dat wij helemaal in de wolken zijn en ozne dag never nooit meer stuk kan! Hier doe je het toch min of meer voor en dan is dit echt super. Bravour moet zich nog in Ermelo gaan bewijzen, maar dit is al helemaal super! Sjoert bedankt voor de mentale steun en de aankomende super gave foto's!!!!
En Santvoortje, was erg leuk om je op de hk tegen te komen!!
Ga nu even alle reacties doorlezen
liliputter schreef:WAT een dag!!! De spanning was gewoon niet te houden en de zenuwen gierden door ons lijf! Je eigen hengst daar in het middelpunt zien staan was gewoon geweldig. De 3e bezichtiging hadden we heel stiekem op gehoopt, maar toen de 3e zelf... ik verging bijna van de spanningEn toen het verlossende woord: AANGEWEZEN!!
![]()
Jullie snappen wel dat wij helemaal in de wolken zijn en ozne dag never nooit meer stuk kan! Hier doe je het toch min of meer voor en dan is dit echt super. Bravour moet zich nog in Ermelo gaan bewijzen, maar dit is al helemaal super! Sjoert bedankt voor de mentale steun en de aankomende super gave foto's!!!!
En Santvoortje, was erg leuk om je op de hk tegen te komen!!
Ga nu even alle reacties doorlezen